MICB4YOU

Acum o lună, Moldindconbank a anunțat despre un lansarea unui amplu program de transformare al sistemului IT al băncii – MICB4YOU.
Într-o perioadă scurtă de timp, una dintre băncile sistemice din Republica Moldova, a reușit un upgrade profund, care a decurs impecabil. Deși MICB4YOU este încă în derulare, toate procesele se desfășoară conform planului de acțiuni și corespund strategiei băncii de a investi în tehnologii digitale. Scopul final al acestor transformări este asigurarea unui model de deservire și mai calitativ pentru clienții Moldindconbank.
Alexander Picker, Președinte al Comitetului de Conducere:
”După mii de ore de pregătiri și teste efectuate, Moldindconbank a migrat la un nou sistem informațional, care reprezintă un pas uriaș în transformarea și dezvoltarea noastră. Acest sistem ne va permite să fim mai flexibili și mai rapizi în procesarea operațiunilor și deservirea clienților, precum și va facilita dezvoltarea funcționalităților inovatoare. Sunt elementele în care investim ca să sporim încrederea clienților noștri. Vreau să aduc sincere mulțumiri echipei Moldindconbank. Sunt oamenii care au muncit enorm ca migrarea să aibă loc cu un disconfort minim pentru clienți și sunt mândru de rezultate.”
Datorită MICB4YOU, vor fi optimizate mai multe servicii și produse: deschidere mai rapidă a conturilor, transparența tarifară, mobilitatea deservirii cardului în sucursale, operațiuni procesate rapid la ghișeu etc.
Mihail Iovu, Vicepreședinte al Comitetului de conducere, responsabil de Aria IT și Operațiuni:
”Modernizarea completă a tehnologiei la nivelul Moldindconbank este un proces complex, care, la etapa inițială, nu va avea un impact imediat asupra clienților noștri. Cu toate acestea, pe termen lung, aduce numeroase beneficii și soluții noi, inclusiv opțiuni digitale, care vor fi treptat oferite clienților noștri pentru a le asigura o experiență bancară superioară. În procesul executării acestui proces de transformare, ne-am dedicat să luăm în considerare fiecare detaliu, să anticipăm situațiile posibile de risc și să luăm măsuri pentru a le preveni. Acum, cu încredere, pot afirma că am reușit acest lucru. Mulțumesc echipei noastre pentru dedicarea lor extraordinară.”
Dmytro Krepak, Vicepreședinte al Comitetului de conducere, responsabil de Aria Retail:
”Transformarea MICB4YOU este o dovadă a angajamentului nostru de a fi mereu orientați către client și de a le asigura un altfel de banking. Apreciem profund feedbackul și opiniile clienților noștri, primite în ultimele săptămâni, cu privire la modul în care putem continua cel mai bine acest upgrade, astfel încât să corespundem necesităților și așteptărilor lor. Și pentru că Moldindconbank dispune de cea mai mare rețea de sucursale din țară și, respectiv, una dintre cele mai mari echipe din sistemul bancar, ne-am concentrat și pe simplificarea și eficientizarea muncii colegilor noștri. Vreau să evidențiez contribuția echipei care a stat în spatele întregului proces, care s-a implicat pe deplin și a muncit cu dedicare. Vă mulțumim pentru încredere și loialitate. Vom continua să vă fim mereu alături.”
Migrarea la noul sistem IT s-a desfășurat în perioada 31 august – 3 septembrie 2023, iar clienții și partenerii băncii au fost informați din timp despre schimbările anunțate, prima comunicare fiind cu două săptămâni înainte de startul procesului. În acest scop a fost creată o secțiune dedicată pe site-ul Moldindconbank - MICB4YOU.
Despre Moldindconbank
Moldindconbank este o bancă sistemică, care deține cea mai vastă rețea de unități bancare din Republica Moldova - 70 de sucursale, 88 de agenții și 262 de ATM-uri. Banca rămâne lider incontestabil pe piața cardurilor și pe segmentul creditelor imobiliare.
Moldindconbank – mereu alături!
Update 11.09.2023
Stimați clienți și parteneri,
Datorită încrederii voastre am lansat cu succes programul de transformare și digitalizare MICB4YOU și am demonstrat, încă o dată, că împreună putem atinge performanțe înalte.
Echipa băncii a depus efort maxim pentru a vă oferi o experiență optimă, pe care o veți putea aprecia începând cu luna septembrie.
Optimizarea serviciilor și produselor presupune: deschidere mai rapidă a conturilor, transparența tarifară, mobilitatea deservirii cardului în sucursale, operațiuni procesate rapid la ghișeu și multe altele.
Vă mulțumim pentru încredere și înțelegere.
Update 31.08.2023

Dragi clienți,
Suntem încântați să împărtășim cu voi o noutate importantă – Moldindconbank a lansat o transformare majoră a software-ului! Îl numim MICB4YOU pentru că l-am planificat în funcție de așteptările și necesitățile dvs. Această actualizare este concepută pentru a vă îmbunătăți experiența bancară și pentru a aduce o serie de noi opțiuni și îmbunătățiri a serviciilor noastre.
Înțelegem că schimbarea poate fi uneori însoțită de întrebări. Echipa noastră de asistență dedicată este disponibilă pentru a vă ajuta cu orice întrebări pe care le aveți. Nu ezitați să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți la 022 548 940, de asemenea ultimele actualizări pot fi accesate pe pagina noastră web www.micb.md făcând clic pe butonul MICB4YOU și pe pagina noastră oficială de Facebook.
Apreciem loialitatea și încrederea dumneavoastră în Moldindconbank. Această actualizare a software-ului este o reflectare a angajamentului nostru de a vă oferi cea mai bună experiență bancară posibilă. Credem că aceste îmbunătățiri vor face gestionarea finanțelor dvs., mai convenabilă și mai sigură.
Vă mulțumim că ne-ați ales ca partener bancar. Așteptăm cu nerăbdare să vă deservim în continuare și să vă oferim serviciile de înaltă calitate, demne de încrederea dvs.


Update 23.08.2023

Stimați clienți,
Vă reamintim că în scurt timp vom lansa noul sistem IT – MICB4YOU, conceput pentru a îmbunătăți serviciile noastre bancare.
În timpul transformării date, în mod standard, veți beneficia în continuare de achitările cu cardurile bancare la comercianți, extragerea și depunerea numerarului la bancomate, transferurile P2P și altele. Vă asigurăm că la transformarea dată lucrează cei mai buni experți, totuși, ținând cont de complexitatea migrării la noul sistem, care va avea loc în perioada 31 august 2023 - 03 septembrie 2023, unele servicii vor fi total sau parțial indisponibile.
Statutul fiecărui serviciu, îl puteți afla în regim 24/24, în tabelul de mai jos.
Vă mulțumim sincer pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru eventuale incomodități.
MICB4YOU - informație generală
Stimate client și partener,
Suntem încântați să vă anunțăm despre o îmbunătățire semnificativă a serviciilor noastre bancare, care va aduce și mai mult confort și eficiență experienței dumneavoastră bancare. În două săptămâni, Moldindconbank va lansa un sistem IT de ultimă generație - MICB4YOU, care este conceput pentru a ridica calitatea serviciilor noastre și pentru a răspunde necesităților dumneavoastră financiare mai eficient.
MICB4YOU reprezintă o investiție substanțială în modernizarea infrastructurii noastre tehnologice, ceea ce ne va permite să vă oferim o experiență bancară de nivel următor. Cu funcții și capabilități îmbunătățite, ne propunem să vă oferim o gamă mai largă de servicii bancare accesibile, la îndemâna dumneavoastră, oricând și oriunde.
Pe măsură ce ne angajăm în această călătorie captivantă, către o experiență bancară mai avansată, dorim să fim transparenți în privința procesului. În perioada de tranziție, este posibil să întâmpinați unele dificultăți operaționale sau întreruperi minore, în timpul utilizării serviciilor noastre bancare. Vă asigurăm că echipa noastră dedicată va lucra non-stop, pentru a minimiza orice inconvenient, pe care l-ați putea întâmpina.
Pentru a asigura o tranziție fără probleme la MICB4YOU, vă recomandăm să țineți cont de următoarele:
1. Pregătiți-vă pentru potențiale întârzieri: deși depunem toate eforturile pentru a menține întreruperile la nivel minim, ar putea exista situații în care anumite servicii ar putea întâmpina întârzieri temporare. Ne cerem scuze în avans, pentru orice inconvenient, pe care acest lucru l-ar putea cauza și apreciem răbdarea dumneavoastră.
2. Întreruperi temporare ale serviciilor: în timpul actualizării sistemului, pot exista perioade scurte de întreruperi ale serviciilor. Vă sfătuim să vă planificați activitățile bancare în mod corespunzător și vă sugerăm să efectuați tranzacțiile importante înainte de a începe actualizarea sistemului.
3. Canale de comunicare actualizate: Pe parcursul perioadei de tranziție, vă vom ține la curent cu progresul actualizării sistemului prin canalele noastre oficiale de comunicare. Asigurați-vă că informațiile dvs. de contact sunt actualizate pentru a primi notificări în timp util.
4. Asistență pentru clienți: Echipa noastră dedicată de asistență pentru clienți va fi disponibilă pentru a vă ajuta cu orice întrebări sau neclarități pe care le puteți avea în această perioadă. Puteți accesa site-ul nostru web: micb.md făcând click pe butonul MICB4YOU pentru a vedea statutul fiecărui serviciu. Nu ezitați să ne contactați apelând Serviciul Suport Clienți.
Apreciem înalt loialitatea și încrederea dumneavoastră în Moldindconbank. Transformarea MICB4YOU este o dovadă a angajamentului nostru de a vă oferi cea mai bună experiență bancară posibilă. Suntem încrezători că îmbunătățirile pe care le aduce, vor merita orice neplăceri temporare, pe care le-ați putea întâmpina.
Vă mulțumim că sunteți un membru valoros al familiei Moldindconbank. Așteptăm cu nerăbdare să vă deservim cu și mai multă eficiență și confort în zilele ce urmează.