MICB4YOU
Stimați clienți și parteneri,
Datorită încrederii voastre am lansat cu succes programul de transformare și digitalizare MICB4YOU și am demonstrat, încă o dată, că împreună putem atinge performanțe înalte.
Echipa băncii a depus efort maxim pentru a vă oferi o experiență optimă, pe care o veți putea aprecia începând cu luna septembrie.
Optimizarea serviciilor și produselor presupune: deschidere mai rapidă a conturilor, transparența tarifară, mobilitatea deservirii cardului în sucursale, operațiuni procesate rapid la ghișeu și multe altele.
Vă mulțumim pentru încredere și înțelegere.
Dragi clienți,
Suntem încântați să împărtășim cu voi o noutate importantă – Moldindconbank a lansat o transformare majoră a software-ului! Îl numim MICB4YOU pentru că l-am planificat în funcție de așteptările și necesitățile dvs. Această actualizare este concepută pentru a vă îmbunătăți experiența bancară și pentru a aduce o serie de noi opțiuni și îmbunătățiri a serviciilor noastre.
Înțelegem că schimbarea poate fi uneori însoțită de întrebări. Echipa noastră de asistență dedicată este disponibilă pentru a vă ajuta cu orice întrebări pe care le aveți. Nu ezitați să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți la 022 548 940, de asemenea ultimele actualizări pot fi accesate pe pagina noastră web www.micb.md făcând clic pe butonul MICB4YOU și pe pagina noastră oficială de Facebook.
Apreciem loialitatea și încrederea dumneavoastră în Moldindconbank. Această actualizare a software-ului este o reflectare a angajamentului nostru de a vă oferi cea mai bună experiență bancară posibilă. Credem că aceste îmbunătățiri vor face gestionarea finanțelor dvs., mai convenabilă și mai sigură.
Vă mulțumim că ne-ați ales ca partener bancar. Așteptăm cu nerăbdare să vă deservim în continuare și să vă oferim serviciile de înaltă calitate, demne de încrederea dvs.
Stimați clienți,
Vă reamintim că în scurt timp vom lansa noul sistem IT – MICB4YOU, conceput pentru a îmbunătăți serviciile noastre bancare.
În timpul transformării date, în mod standard, veți beneficia în continuare de achitările cu cardurile bancare la comercianți, extragerea și depunerea numerarului la bancomate, transferurile P2P și altele. Vă asigurăm că la transformarea dată lucrează cei mai buni experți, totuși, ținând cont de complexitatea migrării la noul sistem, care va avea loc în perioada 31 august 2023 - 03 septembrie 2023, unele servicii vor fi total sau parțial indisponibile.
Statutul fiecărui serviciu, îl puteți afla în regim 24/24, în tabelul de mai jos.
Vă mulțumim sincer pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru eventuale incomodități.
Stimate client și partener,
Suntem încântați să vă anunțăm despre o îmbunătățire semnificativă a serviciilor noastre bancare, care va aduce și mai mult confort și eficiență experienței dumneavoastră bancare. În două săptămâni, Moldindconbank va lansa un sistem IT de ultimă generație - MICB4YOU, care este conceput pentru a ridica calitatea serviciilor noastre și pentru a răspunde necesităților dumneavoastră financiare mai eficient.
MICB4YOU reprezintă o investiție substanțială în modernizarea infrastructurii noastre tehnologice, ceea ce ne va permite să vă oferim o experiență bancară de nivel următor. Cu funcții și capabilități îmbunătățite, ne propunem să vă oferim o gamă mai largă de servicii bancare accesibile, la îndemâna dumneavoastră, oricând și oriunde.
Pe măsură ce ne angajăm în această călătorie captivantă, către o experiență bancară mai avansată, dorim să fim transparenți în privința procesului. În perioada de tranziție, este posibil să întâmpinați unele dificultăți operaționale sau întreruperi minore, în timpul utilizării serviciilor noastre bancare. Vă asigurăm că echipa noastră dedicată va lucra non-stop, pentru a minimiza orice inconvenient, pe care l-ați putea întâmpina.
Pentru a asigura o tranziție fără probleme la MICB4YOU, vă recomandăm să țineți cont de următoarele:
1. Pregătiți-vă pentru potențiale întârzieri: deși depunem toate eforturile pentru a menține întreruperile la nivel minim, ar putea exista situații în care anumite servicii ar putea întâmpina întârzieri temporare. Ne cerem scuze în avans, pentru orice inconvenient, pe care acest lucru l-ar putea cauza și apreciem răbdarea dumneavoastră.
2. Întreruperi temporare ale serviciilor: în timpul actualizării sistemului, pot exista perioade scurte de întreruperi ale serviciilor. Vă sfătuim să vă planificați activitățile bancare în mod corespunzător și vă sugerăm să efectuați tranzacțiile importante înainte de a începe actualizarea sistemului.
3. Canale de comunicare actualizate: Pe parcursul perioadei de tranziție, vă vom ține la curent cu progresul actualizării sistemului prin canalele noastre oficiale de comunicare. Asigurați-vă că informațiile dvs. de contact sunt actualizate pentru a primi notificări în timp util.
4. Asistență pentru clienți: Echipa noastră dedicată de asistență pentru clienți va fi disponibilă pentru a vă ajuta cu orice întrebări sau neclarități pe care le puteți avea în această perioadă. Puteți accesa site-ul nostru web: micb.md făcând click pe butonul MICB4YOU pentru a vedea statutul fiecărui serviciu. Nu ezitați să ne contactați apelând Serviciul Suport Clienți.
Apreciem înalt loialitatea și încrederea dumneavoastră în Moldindconbank. Transformarea MICB4YOU este o dovadă a angajamentului nostru de a vă oferi cea mai bună experiență bancară posibilă. Suntem încrezători că îmbunătățirile pe care le aduce, vor merita orice neplăceri temporare, pe care le-ați putea întâmpina.
Vă mulțumim că sunteți un membru valoros al familiei Moldindconbank. Așteptăm cu nerăbdare să vă deservim cu și mai multă eficiență și confort în zilele ce urmează.