icon[604 kb]
Îndrumar reclamații MICB
Căutare personalizată:

Sesizări ale clienților

Stimați clienți și parteneri ai BC „Moldindconbank” S.A.!

Acordăm o atenţie deosebita colaborării cu dumneavoastră şi dorim să ne asigurăm că în calitate de clienți/parteneri ai Băncii, nu sunteţi expuși riscului de fraudă/corupție, iar dacă totuşi Vă aflaţi într-o astfel de situaţie, dacă identificaţi o tentativă de fraudă/corupție, comunicaţi-ne cât mai curând posibil, utilizând unul din următoarele canalele de comunicare:

  • linia telefonică de încredere - 0 800 11 111;
  • accesarea link-ului;
  • mesaj electronic prin intermediul antifrauda@micb.md;
  • mesaj pe suport hârtie în cutia poștală dedicată din Oficiul central al Băncii (Chișinău, str. Armenească, 38, et. 1).

Sesizări carduri de plată: