Servicii electronice
- Web-Banking
- Mobile Banking
- Direct Transfer
- SMS-notificări și OTP
- 3D-Secure (OTP)
- Cash by Code
- Cash-In by Code
- Cash-In Cardless
- Modificare PIN la ATM
- Primirea extrasului prin email
- Extras online de pe conturi de card
- Achitare credit la bancomate Cash-In
- Emitere card online
- Transfer către IBAN (persoane fizice/juridice)
- P2P MICB
SMS-notificări și OTP
SMS-notificări - serviciu de informare a clienţilor prin intermediul mesajelor SMS expediate la telefonul mobil cu privire la tranzacţiile efectuate cu cardul bancar şi pe contul de card.
Cine poate beneficia de SMS-notificări? Orice deţinător al cardului Moldindconbank.
Mesajele primite conţin informaţii despre suma tranzacţiei, data, ora, locul (comerciantul) şi soldul disponibil în urma tranzacţiei efectuate.
În ce situaţii primiţi SMS-notificări?
- Efectuarea tranzacţiilor cu cardul (retragere numerar, plată, vizualizare sold sau miniextras etc.);
- Alimentarea contului de card (salariu, alimentarea cu numerar sau primirea transferului etc.);
- Tranzacţii respinse (PIN greşit, mijloace insuficiente etc.);
- Alte situaţii descrise în Anexa 1 la Condiţiile de prestare a Serviciului „SMS-notificări”;
Ce avantaje vă oferă?
- Informarea instantanee despre alimentarea cu bani a contului Dvs.,
- Reducerea riscului de fraudă prin monitorizarea în timp real a tranzacţiilor efectuate,
- Oricând aveţi la îndemână informaţia cu privire la suma disponibilă în contul Dvs.,
- Monitorizarea utilizării mijloacelor băneşti,
- Monitorizarea tranzacţiilor efectuate cu cardul/cardurile secundare ataşate la contul de card.
Unele situaţii în care serviciul „SMS-notificări” vă poate ajuta:
- „aflu momentan despre salariul care mi s-a transferat pe cont”
- „în supermarket nu mi-au ajuns mijloace să achit cumpărătura – din SMS aflu soldul şi ştiu ce trebuie să scot din coş ca să-mi ajungă bani”
- „vreau să-mi aflu soldul – doar mă uit la ultimul mesaj”
- „mi-au furat cardul – aflu la prima încercare de utilizare a cardului şi sun imediat la serviciul suport să-l blocheze”
- „mi-a spus chelnerul că n-a mers achitarea, dar din SMS văd că suma s-a scos din cont”
Cum poate fi accesat serviciul?
- prin Mobile Banking sau Web Banking.
- la orice bancomat al Băncii, prin selectarea opţiunii „Alerte SMS” în meniul principal al bancomatului.
- la orice sucursală sau agenţie Moldindconbank, prin depunerea cererii, prezentând actul de identitate.
- Modificarea pachetului, numărului de telefon sau anularea abonamentului poate fi efectuată la orice bancomat sau oficiu Moldindconbank.
- Taxa pentru serviciu se percepe la abonare, la modificarea pachetului şi în prima zi a fiecărei luni calendaristice, conform Tarifelor în vigoare.
- Pentru fiecare mesaj SMS primit după epuizarea numărului de mesaje incluse în pachet se percepe comision, conform Tarifelor în vigoare.