3D Secure OTP

Cel mai înalt standard de securitate oferit deținătorilor de carduri Moldindconbank, care presupune autorizarea tranzacției cu o parolă unică, generată suplimentar, ori de câte ori este efectuată o plată prin internet la comercianții certificați la acest serviciu.

Comod – serviciul este activat  în momentul efectuării tranzacţiei pe internet.

Gratuit – nu achiţi niciun comision pentru conectarea şi utilizarea serviciului 3D-Secure.

Sigur – o modalitate sigură de a efectua tranzacții pe internet.

Activarea Serviciului este efectuată automatizat, în cadrul procesului efectuării tranzacțiilor în rețeaua internet la comercianții/site-urile care suportă standardele 3D-Secure.

MICB 3D-Secure – un serviciu de securizare a plăților prin internet, prin intermediul autentificării electronice a deținătorului de card, la efectuarea tranzacțiilor pe site-uri care suportă tehnologia respectivă.

Activarea serviciului 3D-Secure este realizată în momentul efectuării tranzacției pe internet, prin înregistrarea cardului emis pe numele deținătorului, precum și prin identificarea suplimentară a deținătorului de card, prin una dintre următoarele metode:

Autentificare SMS – cu parola expediată prin mesaj SMS, la numărul de telefon mobil înregistrat în baza de date a Băncii.

Autentificare Mobile – cu parola generată în aplicația MICB Mobile-Banking, instalată în telefonul mobil al deținătorului cardului.

Autentificare ATM – cu parola afișată în lista parolelor de unică folosință, generată la orice bancomat Moldindconbank.

Pentru efectuarea tranzacțiilor pe site-urile care suportă standardul 3D-Secure, este obligatorie confirmarea tranzacțiilor cu parola unică generată prin una dintre metodele de mai sus (SMS/Mobile/ATM).

Dacă te afli într-o călătorie peste hotare și accesul la numărul personal de telefon este limitat, poți efectua tranzacții pe internet, utilizând 3D-Secure, cu ajutorul uneia dintre următoarele metode de autentificare:

Mobile OTP – prin activarea în prealabil a aplicației MICB Mobile-Banking și setării codului de acces.

ATM OTP – prin obținerea în prealabil a listei de parole unice la unul dintre bancomatele Moldindconbank.

pdf

Condiții de utilizare 3D Secure

pdf , 693.04 KB

Întrebări frecvente

Activarea este realizată în momentul efectuării tranzacţiei pe internet, prin înregistrarea cardului emis pe numele deţinătorului, precum şi prin identificarea suplimentară a deţinătorului de card prin una dintre următoarele metode:

  • Autentificare SMS – cu parola expediată prin mesaj SMS, la numărul de telefon mobil înregistrat în baza de date a Băncii.
  • Autentificare Mobile – cu parola generată în aplicaţia MICB Mobile-Banking, instalată în telefonul mobil al deţinătorului cardului.
  • Autentificare ATM – cu parola afişată în lista parolelor de unică folosinţă, generată la orice bancomat Moldindconbank.

Dacă te afli într-o călătorie peste hotare și accesul la numărul personal de telefon este limitat, poți efectua tranzacții pe internet, utilizând 3D-Secure, cu ajutorul uneia dintre următoarele metode de autentificare:

  • Mobile OTP – prin activarea în prealabil a aplicației MICB Mobile-Banking și a setării codului de acces,
  • ATM OTP – prin obținerea în prealabil a listei de parole unice la unul dintre bancomatele Moldindconbank.
  • Păstrează cardurile bancare, precum şi datele aferente lor în aşa mod încât să nu fie accesibile persoanelor terţe.
  • În cazul primirii mesajelor cu parole de unică folosinţă prin SMS, asigură-te că persoanele terţe nu au acces la ele.
  • În cazul autentificării prin Mobile-Banking, restricţionează accesul persoanelor terţe la telefonul mobil, precum şi la aplicaţia mobilă.
  • În cazul autentificării la bancomate, asigură-te că persoanele terţe nu au acces la lista cu parole de unică folosinţă.
  • Protejează computerul personal/telefonul mobil cu ajutorul unui software special de securitate, software antivirus, restricţionează accesul persoanelor terţe la dispozitive, precum şi folosește alte metode de protecţie a informaţiei.
  • Nu copia și nu păstra parolele de unică folosinţă în locul în care vor fi disponibile persoanelor terţe.
  • Monitorizează regulat tranzacţiile efectuate în extrasele din conturile tale de card.
  • În cazul SMS-ului, este necesar să modifici/ştergi numărul de telefon din baza de date a Băncii, prin intermediul serviciului SMS-Notificare la ATM sau apelând la Serviciul Suport Clienți: +373 22 71 71 71 (disponibil 24/24).
  • În cazul Mobile, este necesar să schimbi parola de acces în aplicaţia mobilă sau să informezi Serviciul Suport Carduri, pentru a fi suspendat accesul la aplicaţie.
  • În cazul ATM, generează o listă nouă de parole de unică folosinţă sau anulează lista de parole existentă, apelând la Serviciul Suport Clienți.