Beneficiile oferite de bancă:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor;
● Program de lucru pe ture de 6h, 8h și 12h.
Responsabilităţi:
● Realizarea acţiunilor de suport pentru clienţii băncii deţinători de carduri bancare;
● Realizarea acţiunilor de suport pentru clienţii băncii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanţă ale băncii;
● Acordarea consultanţei şi suportul comercianţilor privind tranzacţiile efectuate prin sistemul de acceptare spre plată a cardurilor (POS terminale);
● Monitorizarea tranzacţiilor suspectate de a fi frauduloase efectuate prin intermediul cardurilor emise de banca (B.C. Moldindconbank S.A.), cît şi a cardurilor emise de bănci străine în reţeaua de terminale şi bancomate ale băncii;
● Monitorizarea bancomatelor în regim on-line.
Cerințe față de candidați:
● Studii superioare sau de specialitate în domeniul ştiinţelor economice;
● Experiența în contabilitate şi domeniul financiar-bancar (va constitui un avantaj);
● Cunoaşterea la nivel avansat a MS Excel, MS PowerPoint;
● Cunoaşterea limbii române, ruse şi engleze;
● Capacităţi analitice şi de previziune.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenție la:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 022576935 sau 079484979
Vei beneficia de:
Vei avea următoarele responsabilităţi:
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079484979
Vei beneficia de:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători şi ajutoare materiale pentru diverse situaţii personale;
● Avem grijă de echipa noastră şi organizăm cluburi de interese şi team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Promovarea și vânzarea produselor și serviciilor bancare, în special a produselor de creditare;
● Atragerea clienților și gestiunea celor existenți;
● Asigurarea respectării normelor de ținere a evidenței creditare, contabile, stocare și păstrare pe suporți tehnici a datelor înregistrate în contabilitate, precum și controlul corectitudinii lor;
● Perfectarea dărilor de seamă săptămânale, lunare, trimestriale și anuale conform cerințelor stabilite.
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
● Studii universitare în domeniul financiar-bancar;
● Cunoaşterea actelor normative ce reglementează activitatea bancară;
● Competenţe de analiză a situaţiei economico-financiare a întreprinderilor;
● Cunoaşterea limbii de stat şi a limbii ruse;
● Cunoaşterea calculatorului la nivel de utilizator;
● Onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință şi capacitatea de lucru în echipă.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079484979
Vei avea următoarele beneficii:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Organizarea şi asigurarea îndeplinirii planurilor de profit şi vânzare a produselor Băncii conform planului de afaceri al Sucursalei;
● Asigurarea sporirii bazei de clienţi, vânzarea şi promovarea activă a produselor şi serviciilor Băncii, monitorizarea strictă a portofoliului de credite şi calității lui;
● Implementarea în timp util a produsele bancare noi şi asigurarea aplicării corecte a normelor legislaţiei şi documentelor normative interne;
● Controlul activității Sucursalei în corespundere cu cerințele stabilite de reglementările interne;
● Asigurarea securităţii informaţiei şi păstrării secretului bancar şi comercial în cadrul Sucursalei, respectarea de către angajații a principiilor prevăzute de politica şi standardele de securitate informaţională a Băncii, promovarea acestor principii în relaţiile cu clientela şi alţi parteneri, asigură respectarea altor acte normative ce ţin de domeniul securităţii informaţionale;
● Reprezentarea Băncii în limitele împuternicirilor acordate în relaţiile cu clienţii, organele de stat și alți subiecți de drept public sau privat, contribuind la promovarea unei imagini favorabile a Băncii etc.
Ești candidatul potrivit dacă ai:
● Studii superioare în domeniul științelor economice, științelor exacte sau drept;
● Experiență în domeniul financiar-bancar - 3 ani;
● Cunoașterea legislației în vigoare în domeniul bancar, produselor, normelor şi procedurilor asociate activităţii;
● Cunoașterea limbii române şi ruse la nivel avansat, limba engleză constituie un avantaj;
● Abilităţi de leadership;
● Capacitate de organizare, planificare și control;
● Orientare spre client şi rezultat;
● Abilități de vânzare şi negociere.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenție la:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Vei avea următoarele beneficii:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Asigura instruirea angajaților în vederea dobândirii cunoștințelor și abilităților în activitatea lor curentă;
● Evaluează performanțele individuale și de grup în vederea îmbunătățirii continue a calității deservirii clienților;
● Contribuie la dezvoltarea competențelor şi creșterea profesională a echipelor din departament;
● Implementează, organizează și livrează programe de instruire , aliniate la necesitățile și obiectivele angajaților;
● Participă la crearea și elaborarea procedurilor și regulamentelor aferente activității;
● Participă în proiectele de îmbunătățire a performanțelor şi eficientizare a proceselor de lucru;
● Pregătește echipele pe domenii de activitate, politici, proceduri, reguli specifice, tehnici de vânzare, comunicare la telefon etc.;
● Promovează și încurajează învățarea și dezvoltarea continuă a angajaților;
● Oferă suport informațional şi decizional in situațiile dificile atât cu clienții interni cit si cu clienții externi;
● Responsabil de calitatea serviciilor prestate clienților;
● Asigură sporirea nivelului de satisfacție a clienților şi a echipelor din departament.
Ești candidatul potrivit dacă ai:
● Studii superioare (complete sau in desfășurare);
● Experiența in domeniul relații cu clienții de minim 1 an;
● Experiența in vânzări online sau offline;
● Cunoașterea limbilor română și rusă, limba engleză constituie un avantaj;
● Gândire analitică;
● Productiv si orientat spre rezultat;
● Abilități de comunicare, interpersonale și de soluționare a conflictelor;
● Abilități organizatorice;
● Autonomie, pro activitate și inițiativă;
● Aptitudine de a lucra in echipa si ritm înalt de lucru;
● Capacitate de decizie;
● Flexibilitate.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenție la:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Vei avea următoarele beneficii:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Monitorizarea sistematică a Fișei contului curent al Băncii generalizata a Serviciul Fiscal de Stat și verificarea calculărilor și achitărilor impozitelor și taxelor cu datele din Fișă;
● Înregistrarea în evidența fiscală al Serviciului Fiscal de Stat a contractelor de locațiune, deschiderii / închiderii subdiviziunilor Băncii si înregistrarea modificărilor;
● Asigură întocmirea, analiza și prezentarea la Banca Națională Moldovei a rapoartelor financiare la data raportării;
● Asigură întocmirea, analiza și prezentarea la Inspectoratului Fiscal Principal de Stat a dărilor de seamă lunare, trimestriale, anuale;
● Întocmirea declarației anuale cu privire la impozitul pe venit a persoanei care practica activitate de întreprinzător (VEN 12,) în conformitate cu prevederile Codului Fiscal și prezentarea Inspectoratului Fiscal Principal de Stat;
● Efectuarea calculului taxelor și impozitelor, taxelor locale și furnizarea informației către Direcția contabilitate internă pentru înregistrarea în conturile de cheltuieli și achitarea la buget;
● Efectuarea tranzacțiilor aferente plaților suplimentare obligatorie la vânzarea valutei străine prin intermediul CSV;
● Includerea informațiilor aferente calculelor privind reținerea impozitului pe venit la sursa de plată, în darea de seamă lunară/anuală IPC-21, IALS-2, INR14.
● Calcularea creanțelor/ calcularea și achitarea obligațiunilor curente și amânate privind impozitul pe venit, calcularea ratelor pentru achitarea în avans a impozitului pe venit din activitatea Băncii conform, prevederilor Codului fiscal și metodei aprobate conform Politicilor contabile ale Băncii.
Ești candidatul potrivit dacă ai:
● Studii superioare sau de specialitate în domeniul științelor economice financiare;
● Experiență de muncă continuă în sistemul bancar de minimum 3 ani;
● Cunoașterea limbii române, ruse și engleze;
● Abilitați organizatorice;
● Abilități de comunicare și lucru în echipă;
● Cunoașterea la nivel profesionist a legislației in domeniul financiar-contabil;
● Abilități de comunicare si negociere;
● Capacitate de analiza si sinteza.
● Flexibilitate.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenție la:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Vei avea următoarele beneficii:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Organizarea şi asigurarea îndeplinirii planurilor de profit şi vânzare a produselor Băncii conform planului de afaceri al Sucursalei;
● Asigurarea sporirii bazei de clienţi, vânzarea şi promovarea activă a produselor şi serviciilor Băncii, monitorizarea strictă a portofoliului de credite şi calității lui;
● Implementarea în timp util a produsele bancare noi şi asigurarea aplicării corecte a normelor legislaţiei şi documentelor normative interne;
● Controlul activității Sucursalei în corespundere cu cerințele stabilite de reglementările interne;
● Asigurarea securităţii informaţiei şi păstrării secretului bancar şi comercial în cadrul Sucursalei, respectarea de către angajații a principiilor prevăzute de politica şi standardele de securitate informaţională a Băncii, promovarea acestor principii în relaţiile cu clientela şi alţi parteneri, asigură respectarea altor acte normative ce ţin de domeniul securităţii informaţionale;
● Reprezentarea Băncii în limitele împuternicirilor acordate în relaţiile cu clienţii, organele de stat și alți subiecți de drept public sau privat, contribuind la promovarea unei imagini favorabile a Băncii etc.
Ești candidatul potrivit dacă ai:
● Studii superioare în domeniul științelor economice, științelor exacte sau drept;
● Experiență în domeniul financiar-bancar - 3 ani;
● Cunoașterea legislației în vigoare în domeniul bancar, produselor, normelor şi procedurilor asociate activităţii;
● Cunoașterea limbii române şi ruse la nivel avansat, limba engleză constituie un avantaj;
● Abilităţi de leadership;
● Capacitate de organizare, planificare și control;
● Orientare spre client şi rezultat;
● Abilități de vânzare şi negociere.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenție la:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Vei avea următoarele beneficii:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Să contribui la îmbunătățirea permanentă a managementului riscului operațional în cadrul Băncii.
● Să cooperezi cu subdiviziunile Băncii în vederea identificării lacunelor și măsurilor de control aferente proceselor, produselor și serviciilor Băncii.
● Să asiguri o supraveghere eficientă a riscurilor operaționale și a modului de gestiune a acestora de către subdiviziunile din prima linie de activitate.
● Să analizezi date și semnale de risc operațional și să raportezi evenimentele de risc operațional, cu analiza cauzelor fundamentale ale deficiențelor în control.
● Să acorzi asistență subdiviziunilor în dezvoltarea planurilor de remediere în vederea limitării probabilității și impactului producerii evenimentelor de risc.
● Să monitorizezi progresul măsurilor corective și să analizezi eficiența acestora privind testări și verificări.
● Să oferi îndrumări în proiectarea și implementarea indicatorilor cheie de risc.
● Să perfectezi rapoarte de risc operațional și să comunici managementului constatările și propunerile aferente gestiunii riscurilor operaționale.
● Să emiți opinii de risc, să prezinți analize și rapoarte pe marginea riscurilor potențiale sau a celor produse.
● Să propui măsuri de optimizare a proceselor/produselor/serviciilor din punct de vedere a riscurilor.
● Să promovezi cultura în managementul riscului operațional în cadrul Băncii.
Ești candidatul potrivit dacă ai:
● Studii superioare cu profil financiar – bancar, economic sau statistic.
● Experiență de lucru în domeniul bancar minim 2 ani (preferabil contabilitate sau creditare).
● Cunoașterea limbii române, limbii ruse, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.
● Capacități analitice și de prelucrare a unui volum mare de date.
● Cunoașterea avansată a pachetului Microsoft Office (MS Excel, MS Word).
● Experiență de lucru cu sistemul de operare BOL al Băncii, preferabil în domeniul contabilității sau creditării.
● Dorința de a studia și învăța lucruri noi, procese și activități bancare.
● Capacitate de comunicare și de convingere.
● Deschidere spre schimbare şi cooperare.
● Inițiativă, onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenție la:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Vei avea următoarele beneficii:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Analiza, aprobarea, eliberarea și monitorizarea creditelor acordate clienților persoanelor fizice, solicitările parvenite din partea partenerilor (ex. magazine de electrocasnice, gadget-uri);
● Asigurarea și verificarea corectitudinii întocmirii și semnării documentelor financiare/ contractelor de credit, stocarea și păstrarea informației;
● Identificarea și evaluarea caracteristicilor de risc ale clientului conform reglementărilor legale privind activitatea de creditare și procedurile interne;
● Gestionarea relațiilor cu clienții existenți și potențiali în scopul identificării necesităților acestora și oferirii produselor/serviciilor bancare potrivite;
● Identificarea problemelor și găsirea soluțiilor de îmbunătățire a proceselor și de soluționare a problemelor.
Ești candidatul potrivit dacă ai:
● Studii universitare în domeniul financiar-bancar;
● Cunoașterea actelor normative ce reglementează activitatea bancară;
● Experiență de muncă în activitatea de creditare minim 1 an;
● Cunoașterea limbii de stat și a limbii ruse;
● Cunoașterea calculatorului la nivel de utilizator;
● Capacitate de analiză și previziune;
● Flexibilitate, operativitate, sârguință, responsabilitate și capacitate de lucru în echipă..
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenție la:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 022576935 sau 079484979
Vei avea următoarele beneficii:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Procesarea angajamentelor de credit în sistemele informaționale ale băncii.
● Înregistrarea și actualizarea datelor aferente debitorilor în Sistemul Informațional al băncii.
● Monitorizarea îndeplinirii condițiilor de către debitorii Băncii în scopul corespunderii cu DNI și legislația în vigoare.
● Conlucrarea cu sucursalele băncii în vederea asigurării eficienței procesului de creditare.
Ești candidatul potrivit dacă ai:
● Studii superioare în domeniul științelor economice.
● Experiență minim de 2 ani în domeniul financiar-bancar.
● Cunoașterea legislației în vigoare în domeniul bancar, produselor, normelor şi procedurilor asociate activității.
● Cunoașterea limbii române și a limbii ruse obligatoriu, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.
● Cunoștințe la nivel avansat a pachetului MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) obligatoriu.
● Abilități de analiză, comunicare și lucru în echipă.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenție la:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Vei avea următoarele beneficii:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Gestionarea procesului de planificare, monitorizare, administrare și raportare la nivel intern și extern a poziției monetare;
● Reglementarea proceselor interne în cadrul departamentului;
● Monitorizarea şi raportarea riscurilor financiare structurale. Oferirea recomandărilor aferente măsurilor de mitigare în contextul depășirii limitelor stabilite;
● Elaborarea şi efectuarea stress scenariilor aferente riscurilor financiare structurale;
● Pregătirea rapoartelor lunare și trimestriale către ALCO;
● Gestionarea riscurilor financiare structurale;
● Gestionarea profitabilității.
Ești candidatul potrivit dacă ai:
● Studii superioare sau de specialitate în domeniul științelor economice
● Experiența de lucru în funcție similară min 3 ani;
● Cunoașterea limbii române obligatoriu, cunoaşterea limbii ruse şi engleze;
● Cunoștințe tehnice precum SQL, VBA, Python (avantaj) si desigur pachetul MS Office;
● Cunostinte în domeniul statistic, modelarii statistice sau matematice, cu inclinare spre econometrie (avantaj;
● Capacități și dorința de autodezvoltare;
● Abilități analitice și de previziune.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenție la:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 022576935 sau 079484979
Vei avea următoarele beneficii:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Elaborează, propune şi coordonează implementarea unui sistem corespunzător de administrare riscului operațional și reputațional al băncii;
● Asigură controlul permanent al respectării strategiei şi politicilor de risc în domeniul riscurilor operaționale și reputaționale, limitelor și restricțiilor stabilite, efectuează controale punctuale în cazul identificării suspiciunilor de riscuri operaționale / reputaționale sau în cazul identificării cazurilor de nerespectare a normelor şi procedurilor stabilite în aceste domenii;
● Asigură informarea operativă şi periodică a membrilor organului de conducere și/sau comitetelor specializate, precum şi a subdiviziunilor implicate în luarea de decizii, cu privire la riscurile operaționale/reputaționale ale Băncii sau la cazurile de nerespectare a politicilor de risc;
● Participă la elaborarea şi la realizarea programelor de formare profesională a personalului în domeniul riscurilor operaționale și reputaționale;
● Coordonează și avizează proiectele documentelor normative interne emise de subdiviziunile Băncii;
● Coordonează activitatea de monitorizare a indicatorilor de risc operațional și analiza datelor aferente;
● Coordonează activitatea de monitorizare a pierderilor raportate de subdiviziunile Băncii, asigură agregarea și analiza trimestrială a datelor privind pierderile colectate, rezultate din evenimentele de risc operational;
● Participă la procesul de implementare și coordonează procesul de identificare și autoevaluare a riscurilor operaționale;
● Propune formarea provizioanelor în scopul diminuării riscurilor aflate în gestiune în caz de necessitate;
● Asigură perfectarea rapoartelor aflate în gestiune;
● Participă la elaborarea şi actualizarea documentelor normative interne;
● Monitorizează modificările în legislația în vigoare referitoare la administrarea riscurilor aflate în gestiune;
● Emite opinii de risc în procesul coordonării produselor/serviciilor/proceselor revizuite sau nou-elaborate, asigură identificarea și documentarea riscurilor operaționale aferente.
Ești candidatul potrivit dacă ai:
● Studii și calificări: studii superioare în domeniul financiar-economic;
● Limbi cunoscute: limba română/rusă (avansat); limba engleză (intermediar-avansat);
● Abilități; analiză critică, obiectivă; predispoziție pentru cifre și calcule matematice; gândire constructivă; capacitatea de a expune profesional și obiectiv punctul de vedere; capacitatea de convingere; managementul schimbării;
● Cunoștințe de operare IT: pachetul MS Office (avansat)
● Competență managerială: capacități organizatorice, motivarea şi evaluarea performanței, asigurarea continuității activității, planificare, delegare şi control;
● Experiență profesională: experiență în sistemul bancar nu mai puţin de 5 ani, cunoștințe și experiență în domeniul riscurilor; experienţa managerială va constitui un avantaj.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenție la:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 022576935 sau 079484979
Vei avea următoarele beneficii:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Asigurare funcționare a aplicațiilor business: configurare si customizare, depanare erori si incidente, executare proceduri tehnice operaționale, corectare date, executare proceduri privilegiate;
● Configurări si integrări cu aplicații si servicii externe;
● Automatizare procese;
● Monitorizare statut executare proceduri / rutine / sarcini programate ale aplicațiilor;
● Executare proceduri manuale recurente (agregare, import, export de date, optimizări de structură date);
● Management și mentenanță configurații pe partea de aplicații business;
● Gestionarea tehnică a proiectelor cu partenerii business;
● Suport utilizatori linia 2 (funcție de natura solicitărilor pentru aplicații)..
Ești candidatul potrivit dacă ai:
● Cunoştințe aprofundate a sistemelor Way4;
● Cunoştințe aprofundate în domeniul cardurilor bancare și a sistemelor de procesare ale acestora;
● Cunoştințe aprofundate în Oracle PL / SQL;
● Experiență de colaborare cu sistemele de plăți VISA și MasterCard;
● Cunoştințe în criptografie (simetric/asimetric);
● Cunoştințe în MS Office, Windows;
● Cunoașterea limbilor română (fluent), engleză (nivel minim: însușirea documentației tehnice) și rusă (reprezintă un avantaj);
● Capacitatea de investigare și depanare a problemelor tehnice;
● Capacitatea de analiză, sistematizare și structurare a informației;
● Capacitatea de gândire abstractă si analitica;
● Capacitatea de asimilare a soluțiilor tehnice noi;
● Capacitatea de a lucra atât în echipă cât și individual;
Prezintă un avantaj aptitudinile:
● Cunoștințe în Python;
● Cunoștințe în JAVA;
● Cunoștințe în Linux OS.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenție la:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 022576935 sau 079484979
Vei avea următoarele beneficii:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Asigurare funcționare a aplicațiilor business: configurare si customizare, depanare erori si incidente, executare proceduri tehnice operaționale, corectare date, executare proceduri privilegiate;
● Configurări si integrări cu aplicații si servicii externe;
● Automatizare procese;
● Monitorizare statut executare proceduri / rutine / sarcini programate ale aplicațiilor;
● Executare proceduri manuale recurente (agregare, import, export de date, optimizări de structură date);
● Management și mentenanță configurații pe partea de aplicații business;
● Gestionarea tehnică a proiectelor cu partenerii business;
● Suport utilizatori linia 2 (funcție de natura solicitărilor pentru aplicații)..
Ești candidatul potrivit dacă ai:
● Cunoştințe aprofundate în Apache WebServer, IIS;
● Cunoştințe aprofundate în HTTP Protocol, HTML, CSS și jQuery;
● Cunoştințe în criptografie (simetric/asimetric);
● Cunoştințe în MS Office, Windows and Linux OS;
● Cunoştințe în baze de date relaționale: Oracle PL / SQL, Microsoft SQL Server, MySQL;
● Cunoașterea limbilor română (fluent), engleză (nivel minim: însușirea documentației tehnice) și rusă (reprezintă un avantaj);
● Capacitatea de investigare și depanare a problemelor tehnice;
● Capacitatea de analiză, sistematizare și structurare a informației;
● Capacitatea de gândire abstractă si analitica;
● Capacitatea de asimilare a soluțiilor tehnice noi;
● Capacitatea de a lucra atât în echipă cât și individual;
● Abilități de comunicare și autonomie.
Prezintă un avantaj aptitudinile:
● Cunoştințe în NET;
● Cunoștințe în JAVA;
● Cunoștințe în domeniul cardurilor bancare și a sistemelor de procesare ale acestora;
● Experiență de colaborare cu sistemele de plăți VISA și MasterCard;
● Experiență Devops;
● Cunoștințe aferente sistemelor Way4.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenție la:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 022576935 sau 079484979
Beneficiile oferite de bancă:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Elaborarea, validarea, monitorizarea si documentarea modelelor statistice utilizate in procesul de gestiune a riscului de credit;Eşti candidatul potrivit dacă ai:
● Studii superioare sau de specialitate în domeniul ştiinţelor economice/tehnice/exacte;Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie pînă la 15 Iunie 2022:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel.079484979
Beneficiile oferite de bancă:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Responsabil pentru implementarea și menținerea unei rețele de servere Linux/Windows care rulează mai multe servicii de PROD/UAT/DEV/TEST;Eşti candidatul potrivit dacă ai:
● Studii tehnice IT;Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la 0228576935 sau 079484979
Beneficii:
Vei avea următoarele responsabilităţi:
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
Заинтересованным кандидатам предлагается:
Только отобранные кандидаты будут приглашены на собеседование.
Cod fiscal 1002600028096, cod TVA 0200577
SWIFT MOLDMD2X
© 2022 BC Moldindconbank S.A.
WebArt Pro
MD-2012, Moldova, Chișinău
str. Armenească, 38
+373 22 576 782 Fax +373 22 279 195