Vei beneficia de:
- - Program individual de formare profesională şi dezvoltare a carierei
- - Salariu atractiv + bonus de performanță
- - Condiţii preferenţiale la produsele bancare
- - Mediu de lucru dinamic şi inovativ
- - Oficiul chiar în centrul oraşului
- - Colegi cu spirit de echipă şi proactive
Vei avea următoarele responsabilităţi:
- - Pregătirea informațiilor solicitate de către BNM și alte organe abilitate pentru a fi furnizate acestora
- - Monitorizarea zilnică a tranzacţiilor clienţilor Băncii
- - Verificarea şi confirmarea tranzacţiilor și a fișelor clienților, care necesită un control suplimentar
- - Analiza, documentarea şi prezentarea informațiilor cu privire la operațiunile suspecte de spălare a banilor şi finanţare a terorismului, urmare a primirii informațiilor sau sesizărilor privind anumite operaţiuni bancare, care prezintă suspiciuni
- - Participarea la examinarea noilor produse şi servicii bancare, în scopul asigurării conformităţii cu normele de prevenire a spălării banilor și finanțării terorismului
- - Perfectarea concluziilor pentru coordonarea inițierii, continuării sau încetării relației de afaceri cu clienții cu grad de risc sporit
- - Perfectarea avizelor pentru acordarea creditelor conform limitelor reglementate
- - Asigurarea stocării şi păstrării documentelor ce cad sub incidenţa Legii nr.308/2017, aflate în gestiunea Direcției
Eşti candidatul potrivit dacă:
- - Ai experienţă în calitate de contabil cu experienţă financiar-bancară
- - Ai studii în domeniul economic
- - Ai o bună cunoaștere și înțelegere a legislației și reglementărilor interne în domeniul prevenirii spălării banilor
- - Ești deschis să obţii cunoştinţe mai aprofundate în domeniul spălării banilor timp de 3-4 luni
- - Vorbeşti şi scrii în limbile: română și rusă
- - Ai abilități de analiză şi sinteză
- - Te caracterizezi prin onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
Vei beneficia de:
- - Program individual de formare profesională şi dezvoltare a carierei
- - Salariu atractiv + bonus de performanță
- - Condiţii preferenţiale la produsele bancare
- - Mediu de lucru dinamic şi inovativ
- - Oficiul chiar în centrul oraşului
- - Colegi cu spirit de echipă şi proactive
Vei avea următoarele responsabilități:
- - Gestionarea proceselor organizatorice și practice în eficientizarea activității legate de consolidarea tehnico – materială și asigurării condițiilor favorabile de lucru ai angajaților Băncii
- - Organizarea, dirijarea și controlul domeniului patrimoniului imobiliar, mijloacelor fixe, bunurilor materiale de mică valoare, sistemelor termoelectrice, condiționare, gaze, apă și apeducte, utilajelor și instalațiilor inginerești, asigurarea menținerii acestora în stare tehnico-sanitară și de funcționare normală
- - Monitorizarea efectuării tuturor etapelor lucrărilor de construcții, reparații și verificarea calității lor
- - Aprobarea cheltuielilor și investițiilor aferente lucrărilor de construcție/amenajare pentru deschiderea /reamplasarea /reorganizarea și închiderea unităților teritoriale ale Băncii
- - Perfectarea contractelor de locațiune/comodat aferente unităților teritoriale și bancomate
Ești candidatul potrivit dacă ai:
- - Studii superioare în domeniul economic sau tehnic
- - Experienţă de lucru în domeniul administrării patrimoniului
- - Cunoaşterea limbilor: română, rusă
- - Capacitate de comunicare, ascultare, gestionare şi evaluare a echipelor
- - Atenţie la detalii şi experienţă în verificarea lucrărilor de construcţii
- - Onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
Vei beneficia de:
- - Program individual de formare profesională şi dezvoltare a carierei
- - Salariu atractiv + bonus de performanță
- - Condiţii preferenţiale la produsele bancare
- - Mediu de lucru dinamic şi inovativ
- - Oficiul chiar în centrul oraşului
- - Colegi cu spirit de echipă şi proactiv
Vei avea următoarele responsabilităţi:
- - Să identifici, evaluezi, raportezi și monitorizezi evenimentele de risc operațional și reputațional.
- - Să analizezi datele și semnalele de risc operațional, să cercetezi cauzele producerii riscurilor operaționale.
- - Să identifici și să propui măsuri de control și mitigare a riscurilor operaționale și reputaționale
- - Să emiți opinii de risc, să prezinți analize și rapoarte pe marginea riscurilor potențiale sau a celor produse
- - Să examinezi, să coordonezi documentele normative interne, să identifici lacunele și să documentezi riscurile operaționale identificate
- - Să propui măsuri de optimizare a proceselor/produselor/serviciilor din punct de vedere a riscurilor.
Ești candidatul potrivit dacă ai:
- - Studii superioare cu profil financiar – bancar, economic sau statistic.
- - Experiență de lucru în domeniul bancar minim 2 ani (preferabil contabilitate sau creditare).
- - Cunoaşterea limbii române şi ruse, engleza constituie un avantaj.
- - Capacități analitice și de prelucrare a unui volum mare de date.
- - Cunoașterea avansată a pachetului Microsoft Office (MS Excel, MS Word).
- - Experiență de lucru cu sistemul de operare BOL al Băncii, preferabil în domeniul contabilității sau creditării.
- - Capacitate de comunicare şi exprimare coerentă în scris.
- - Deschidere spre schimbare şi cooperare.
- - Inițiativă, onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
Vei beneficia de:
- - Program individual de formare profesională şi dezvoltare a carierei
- - Salariu atractiv + bonus de performanță
- - Condiţii preferenţiale la produsele bancare
- - Mediu de lucru dinamic şi inovativ
- - Oficiul chiar în centrul oraşului
- - Colegi cu spirit de echipă şi proactive
- - Posibilitatea de a face parte din echipa de implementare a soluţiilor IT.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
- - Analiza modului în care sunt operate procesele în bancă, sugerînd metode pentru îmbunătăţirea proceselor şi practicilor
- - Comunicarea în mod proactiv și colaborarea cu părțile interesate externe și interne pentru a analiza nevoile de informații și cerințele funcționale
- - Livrarea următoarelor artefacte, după cum este necesar: cerințe funcționale, document de cerințe de business, cazuri de utilizare, interfață grafică de utilizator, ecran și proiecte de interfață
- - Obținerea, analiza, documentarea și gestionarea nevoilor, cerințelor și constrângerilor de business și cele tehnice
- - Gestionarea testelor de acceptare a utilizatorilor și documentele de instruire pentru a sprijini şi finaliza proiectul implementat
- - Oferirea suportului post implementare utilizatorilor din cadrul băncii în scopul rezolvării eventualelor disfuncționalități.
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
- - Studii superioare în domeniul economic sau tehnologiilor informaționale;
- - Experiență de minim 2 ani în domeniul bancar;
- - Cunoaşterea limbilor română şi rusă;
- - Abilități de a asigura comunicarea cu echipa business și echipa tehnică;
- - Abilități de formulare sau redare în formă scrisă a cerințelor business detaliate
- - Abilități excelente de comunicare, prezentare şi structurare a ideii;
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
Vei beneficia de:
- - Program individual de formare profesională şi dezvoltare a carierei
- - Salariu atractiv + bonus de performanță
- - Condiţii preferenţiale la produsele bancare
- - Mediu de lucru dinamic şi inovativ
- - Oficiul chiar în centrul oraşului
- - Colegi cu spirit de echipă şi proactive
Vei avea următoarele responsabilităţi:
- - Coordonarea activităţii integrale a Departamentului Operaţiuni
- - Asigurarea procesării corespunzătoare, conform reglementărilor BNM, DNI a tuturor operatiunilor aferente susţinerii activităţilor comerciale în unităţile băncii
- - Implicarea directă în activitatea ce ţine de competenţa departamentului, urmăreşte respectarea şi aplicarea normelor, procedurilor si instrucţiunilor Băncii
- - Reorganizarea activitatilor Departamentului Operatiuni si Centralizarea sarcinilor Middle Office (din rețeaua de sucursale)
- - Asigurarea managementul echipelor, cu următoarele obiective permanente: coordonarea şi dezvoltarea activităţii; rentabilitatea activităţii; control si gestiune administrativă;
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
- - Studii superioare în domeniul financiar-economic;
- - Experienţă de muncă în sistemul bancar cel puţin 5 ani;
- - Experienţa in domeniul managementului bancar minim 3 ani
- - Cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleză
- - Aptitudini de coordonare si motivare
- - Spirit de iniţiativă
- - Aptitudini de comunicare şi evaluare a performanţei
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
Vei beneficia de:
- - Program individual de formare profesională şi dezvoltare a carierei
- - Salariu atractiv + bonus de performanță
- - Mediu de lucru dinamic şi inovativ
- - Oficiul chiar în centrul oraşului
- - Colegi cu spirit de echipă şi proactivi
Vei avea următoarele responsabilităţi:
- - Promovarea și vânzarea produselor și serviciilor bancare, în special a produselor de creditare
- - Atragerea clienților noi ÎMM şi menținerea relațiilor cu clienţii existenţi ÎMM
- - Examinarea cererilor de solicitare a produselor expuse şi care nu sunt expuse riscului de credit, inclusiv perfectarea şi prezentarea spre examinare/aprobare a materialelor aferente dosarului clientului
- - Verificarea corespunderii condițiilor contractuale cu deciziile/ hotărârile privind încheierea tranzacțiilor
- - Analiza financiară şi estimarea tranzacţiilor purtătoare de riscuri pentru clienţii ÎMM cu formularea propunerilor aferente pentru alte subdiviziuni şi organe ale băncii
- - Perfectarea, elaborarea şi actualizarea rapoartelor şi notelor informative interne şi externe ale Băncii în limita atribuţiilor Centrului Regional
- - Perfectarea contractelor de credit şi de gaj aferente facilităţilor de credit ÎMM şi modificărilor la acestea în conformitate cu hotărîrile aprobate de către organele competente
- - Monitorizarea creditelor acordate clienţilor ÎMM pe întreaga perioadă de derulare.
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
- - Studii universitare în domeniul economic
- - Experienţă în domeniul bancar de cel puţin 1 an
- - Abilități de vânzare şi negociere
- - Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă
- - Competenţe de analiză a situaţiei economico-financiare a întreprinderilor
- - Cunoaşterea actelor normative ce reglementează activitatea bancară
- - Cunoaşterea limbii române şi ruse
- - Cunoaşterea calculatorului la nivel de utilizator
- - Permis de conducere categoria B cu experienţă de şofat (avantaj)
- - Onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
Vei beneficia de:
- - Program individual de formare profesională şi dezvoltare a carierei
- - Salariu atractiv + bonus de performanță
- - Mediu de lucru dinamic şi inovativ
- - Oficiul chiar în centrul oraşului
- - Colegi cu spirit de echipă şi proactivi
Vei avea următoarele responsabilităţi:
- - Elaborarea produselor/serviciilor noi, precum și dezvoltarea celor existente
- - Definirea proceselor de business și adaptarea produselor/serviciilor bancare existente în dependență de prioritățile și obiectivele de dezvoltare ale Băncii
- - Administrarea produselor din punct de vedere funcțional cât și a tarifelor aplicate, contribuirea la automatizarea acestora, etc.
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
- - Studii superioare economice/financiare – bancare/tehnice IT
- - Experienţă de lucru în domeniul bancar minim 2 ani
- - Cunoaşterea limbilor: română, rusă şi engleză fluent
- - Capacitate de comunicare şi ascultare
- - Abilităţi analitice bine pronunţate
- - Onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
Vei beneficia de:
  - Program individual de formare profesională şi dezvoltare a carierei
  - Salariu atractiv + bonusuri de performanță
  - Mediu de lucru dinamic şi inovativ
  - Colegi cu spirit de echipă şi proactivi
Vei avea următoarele responsabilităţi:
  - Promovarea și vânzarea produselor și serviciilor bancare, în special a produselor de creditare;
  - Atragerea clienților și gestiunea celor existenți
  - Asigurarea respectării normelor de ținere a evidenței creditare, contabile, stocare și păstrare pe suporți tehnici a datelor înregistrate în contabilitate, precum și controlul corectitudinii lor
  - Perfectarea dărilor de seamă săptămânale, lunare, trimestriale și anuale conform cerințelor stabilite.
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
  - Studii universitare în domeniul financiar-bancar;
  - Cunoaşterea actelor normative ce reglementează activitatea bancară;
  - Competenţe de analiză a situaţiei economico-financiare a întreprinderilor;
  - Cunoaşterea limbii de stat şi a limbii ruse;
  - Cunoaşterea calculatorului la nivel de utilizator;
  - Onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință şi capacitatea de lucru în echipă.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
e-mail: recrutare@micb.md
contactează-ne la tel.069143382
Alege să activezi în una din cele mai performante bănci din Moldova!
Vei beneficia de:
  - Program individual de formare profesională şi dezvoltare a carierei
  - Salariu atractiv + bonusuri de performanță
  - Mediu de lucru dinamic şi inovativ
  - Colegi cu spirit de echipă şi proactivi
Vei avea următoarele responsabilităţi:
  - Efectuarea operaţiunilor aferente activităţii operaţionale de încasări şi plăţi în lei şi valută străină pentru persoane fizice/juridice.
  - Perfectarea dărilor de seamă săptămânale, lunare, trimestriale și anuale conform cerințelor stabilite.
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
  - Studii universitare în domeniul financiar-bancar;
  - Cunoaşterea actelor normative ce reglementează activitatea bancară;
  - Competenţe de analiză a situaţiei economico-financiare a întreprinderilor;
  - Cunoaşterea limbii de stat şi a limbii ruse;
  - Cunoaşterea calculatorului la nivel de utilizator;
  - Onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință şi capacitatea de lucru în echipă.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
e-mail: recrutare@micb.md
contactează-ne la tel.069143382
Alege să activezi în una din cele mai performante bănci din Moldova!