Vei beneficia de:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători şi ajutoare materiale pentru diverse situaţii personale;
● Avem grijă de echipa noastră şi organizăm cluburi de interese şi team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Efectuarea operaţiunilor aferente activităţii operaţionale de încasări şi plăţi în lei şi valută străină pentru persoane fizice/juridice.
● Perfectarea dărilor de seamă săptămânale, lunare, trimestriale și anuale conform cerințelor stabilite.
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
● Studii universitare în domeniul financiar-bancar;
● Cunoaşterea actelor normative ce reglementează activitatea bancară
● Competenţe de analiză a situaţiei economico-financiare a întreprinderilor;
● Cunoaşterea limbii de stat şi a limbii ruse;
● Cunoaşterea calculatorului la nivel de utilizator;
● Onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință şi capacitatea de lucru în echipă.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079484979
Vei beneficia de:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători şi ajutoare materiale pentru diverse situaţii personale;
● Avem grijă de echipa noastră şi organizăm cluburi de interese şi team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Promovarea și vânzarea produselor și serviciilor bancare, în special a produselor de creditare;
● Atragerea clienților și gestiunea celor existenți;
● Asigurarea respectării normelor de ținere a evidenței creditare, contabile, stocare și păstrare pe suporți tehnici a datelor înregistrate în contabilitate, precum și controlul corectitudinii lor;
● Perfectarea dărilor de seamă săptămânale, lunare, trimestriale și anuale conform cerințelor stabilite.
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
● Studii universitare în domeniul financiar-bancar;
● Cunoaşterea actelor normative ce reglementează activitatea bancară;
● Competenţe de analiză a situaţiei economico-financiare a întreprinderilor;
● Cunoaşterea limbii de stat şi a limbii ruse;
● Cunoaşterea calculatorului la nivel de utilizator;
● Onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință şi capacitatea de lucru în echipă.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079484979
Vei beneficia de:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători şi ajutoare materiale pentru diverse situaţii personale;
● Avem grijă de echipa noastră şi organizăm cluburi de interese şi team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Realizarea acţiunilor de suport pentru clienţii băncii deţinători de carduri bancare;
● Realizarea acţiunilor de suport pentru clienţii băncii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanţă ale băncii;
● Acordarea consultanţei şi suportul comercianţilor privind tranzacţiile efectuate prin sistemul de acceptare spre plată a cardurilor (POS terminale);
● Monitorizarea tranzacţiilor suspectate de a fi frauduloase efectuate prin intermediul cardurilor emise de banca, cît şi a cardurilor emise de bănci străine în reţeaua de terminale şi bancomate ale băncii;
● Monitorizarea bancomatelor în regim on-line.
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
● Studii superioare sau de specialitate în domeniul ştiinţelor economice;
● Experienta in contabilitate şi domeniul financiar-bancar (va constitui un avantaj);
● Cunoaşterea la nivel avansat a MS Excel, MS PowerPoint;
● Cunoaşterea limbii române, ruse şi engleze;
● Capacităţi analitice şi de previziune.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079484979
Beneficii:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Crearea și dezvoltarea de canale de autoservire, produse digitale și on-line: Mobile Banking persoane fizice, Web Banking persoane fizice și e-commerce;
● Dezvoltarea de noi produse digitale și on-line și politica tarifară a produselor actuale;
● Managementul achizițiilor pentru buna funcționare a băncii în domeniul produselor digitale și on-line și menținerea contractelor relevante;
● Administrarea logisticii proceselor în domeniul produselor digitale și on-line și dezvoltarea / actualizarea documentelor de reglementare relevante.
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
● Experiența tehnica sau administrativa in implementarea proiectelor;
● Experiența de lucru cu aplicațiile mobile sau e-Commerce sau transferuri electronice sau alte produse Digitale;
● Viziunea modernă la produsele digitale și domeniile de aplicarea a acestoa;
● Cunoaşterea limbilor română şi rusă. Engleza va constitui un avantaj;
● Cunoașterea pachetului Microsoft Office la nivel avansat (Excel, Power Point);
● Abilități bune de comunicare, responsabilitate, gestiunea eficienta a timpului, capacitatea de a gestiona si monitoriza mai mute sarcini simultan;
● Spirit analitic, atenție la detalii, flexibilitate şi autodezvoltare.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 022576935 sau 079484979
Beneficii:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor.
Responsabilităţi:
● Dezvoltarea de soluții de baze de date de înaltă calitate;
● Dezvoltarea, implementarea și optimizarea procedurilor și funcțiilor stocate folosind PL / SQL;
● Revizuirea și interpretarea cerințelor business de raportare în curs de dezvoltare;
● Transformarea cerințelor de business în interogări tehnice complexe;
● Utilizarea diferitor strategii de dezvoltare a bazelor de date pentru a satisface cerința funcțională a clientului;
● Analiza interogărilor SQL existente pentru îmbunătățirea performanței;
● Elaborarea procedurilor și scripturi pentru manipularea datelor.
Cerințe:
● Ai expertiză în programarea SQL și PL / SQL, dezvoltând unități de cod complexe.
● Ai experiență solidă în crearea de pachete PL / SQL, proceduri, funcții, declanșatoare, vizualizări și gestionarea excepțiilor pentru recuperarea, manipularea, verificarea și migrarea seturilor de date complexe în Oracle;
● Ai experiență în migrarea / conversia datelor folosind SQL * Loader;
● Ai experiență în migrarea datelor folosind importul și exportul;
● Ai capacitatea de a scrie interogări complexe SQL;
● Crearea de vizualizări complexe, vizualizări materializate pe mai multe tabele conform cerințelor clientului;
● Ai experiență de utilizare cursori PL / SQL pentru a procesa volume mari de date și colectări în bloc pentru actualizarea în masă ca proces de îmbunătățire a performanței;
● Abordare creativă, capacități de generare a ideilor şi de identificare a soluțiilor optimale pentru derularea unui proces;
● Abilități înalte de analiză și sinteză.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 022576935 sau 079484979
Beneficii:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor.
Responsabilităţi:
● Implementarea aplicației pentru desktop sau dispozitive mobile;
● Crearea modulelor și componentelor cu ajutorul cărora se va proiecta aplicația;
● Îmbunătățirea șabloanelor de design și front-end existente cu animații CSS;
● Implementarea marcajul idiomatic.
● Integrarea serviciile web externe.
Cerințe:
● Studii superioare în Inginerie și Tehnologia Informației;
● Abilitatea de a comunica cu atenție cu toate departamentele implicate;
● Experiență extinsă prealabilă cu Angular, cunoașterea celor mai bune practici și module populare;
● Abilitatea de a crea module și componente autonome, reutilizabile și testate care se bazează pe elementele și modulele de bază Angular;
● Abilitatea de a documenta codul utilizând JSDoc sau moduri similar;
● Experiență de lucru cu bazele de date, SQL, NET.CORE, PHP;
● Atitudine de rezolvare a problemelor.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 022576935 sau 079484979
Beneficii:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor.
Responsabilităţi:
● Organizarea evidenței contabile a Sucursalei, prin asigurarea unei imagini transparente asupra situaţiei patrimoniului şi rezultatului exerciţiului financiar conform prevederilor Legii contabilității, politicilor contabile ale Băncii şi altor acte normative interne ce reglementează domeniul respective
● Gestionarea mijloacelor financiare conform destinaţiei în baza business planului
● Asigurarea corectitudii deschiderii conturilor analitice pentru operaţiunile economice şi financiare ce ţin de activitatea Sucursalei
● Organizarea controlului intern (preventiv, curent și ulterior) și îndrumarea angajaţilor din subordine în legătură cu exercitarea controlului intern
● Efectuarea și documentarea controalelor interne, inclusiv inopinate, curente și ulterioare la capitolul respectării prevederilor legale și asigurării corectitudinii.
Cerințe:
● Studii superioare economice/ financiar – bancare
● Experienţă în activitatea contabilă minim 1 an
● Cunoşti prevederile normative ale Băncii şi BNM aferente operaţiunilor contabile
● Reputaţie civică şi integritate moral – psihologică
● Capacitate de comunicare şi ascultare
● Capacitate de asimilare de noi cunoştinţe
● Onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință
● Operarea calculatorului şi utilizarea Microsoft Office, constituie un avantaj.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 022576935 sau 079484979
Beneficii:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiţii avantajoase angajaţilor.
Responsabilităţi:
● Perfectarea concluziilor pentru coordonarea inițierii, continuării sau încetării relației de afaceri cu clienții cu grad de risc sporit şi alte categorii de clienţi, după caz;
● Verificarea şi autorizarea clienților, care necesită un control suplimentar;
● Verificarea rezultatelor screening-ului automat a bazei de date a clienţilor (cu listele de sancțiuni și PEP);
● Monitorizarea si verificarea atribuirii corecte a gradului de risc pentru clienţii Bancii;
● Întocmirea și prezentarea rapoartelor ce țin de activitatea pe domeniul de cunoaştere a clienților;
● Analiza activității anumitor categorii de clienți cu documentarea rezultatelor și întreprinderea acțiunilor suplimentare, după caz;
● Participarea la evaluarea anuală a riscurilor de spălare a banilor şi finanţare a terorismului.
Cerințe:
● Ai experienţă în calitate de contabil cu experienţă financiar-bancară;
● Ai studii în domeniul economic;
● Ai o bună cunoaștere și înțelegere a legislației și reglementărilor interne în domeniul prevenirii spălării banilor;
● Vorbeşti şi scrii în limbile: română și rusă;
● Ai abilități de analiză şi sinteză;
● Te caracterizezi prin onestitate, responsabilitate, sârguință.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 022576935 sau 079484979
Beneficiile oferite de bancă:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiții avantajoase angajaților.
Vei avea următoarele responsabilități:
● Îndeplinește toate sarcinile asumate de rolul unui manager de proiect, cu ar fi: inițierea, planificarea, gestionarea execuției, monitorizarea și finalizarea, cât și evaluarea post livrare a proiectelor din gestiune;
● Asigură că proiectele din gestiune sunt livrate la timp, în limita domeniului de aplicare, a calității și a bugetului alocat;
● Planifică alocarea de resurse pentru proiect si monitorizează utilizarea eficientă a acestora;
● Planifică activitățile necesare pentru buna derulare a proiectului si monitorizează realizarea acestora în termenii asumați și la un nivel de calitate acceptat;
● Poartă responsabilitate pentru realizarea și validarea livrabilele proiectului cu respectarea termenelor pentru finalizare si a criteriilor minime de acceptanta;
● Organizează si coordonează activitățile în cadrul echipelor de proiect, facilitează comunicarea, informează toate părțile cointeresate, escaladează eventuale probleme și impedimente;
● Pregătește şi prezintă rapoarte periodice de statut privind implementarea proiectelor.
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
● Studii superioare economice/financiar – bancare/tehnice IT
● Experiență de lucru în domeniul bancar minim 2 ani
● Experiență în domeniul proiectelor minim 1 ani
● Competente: abilități manageriale, capacitate de concentrare, analiză și sinteză, capacitate de previziune a evenimentelor, abilități de negociere, capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență, abilități de comunicare interpersonal, capacitatea de a redacta rapoarte clare și corecte, adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză, echilibru emoțional, constanță în atitudini, capacitate de decizie și asumare a responsabilității, competențe de a lucra în echipă, atitudine pozitivă și abilități de a mobiliza echipa din subordine, spirit creativ și inovativ, preocupare permanentă pentru ridicarea nivelului profesional individual și al echipei de proiect, adaptabilitate, flexibilitate și rezistență la stres
● Cunoașterea limbilor: romane, rusă şi engleză
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 022576935 sau 079484979
Beneficiile oferite de bancă:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiții avantajoase angajaților.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Asigurare funcționare a aplicațiilor business: configurare si customizare, depanare erori si incidente, executare proceduri tehnice operaționale, corectare date, executare proceduri privilegiate;
● Configurări si integrări cu aplicații si servicii externe;
● Automatizare procese;
● Monitorizare statut executare proceduri / rutine / sarcini programate ale aplicațiilor.
● Executare proceduri manuale recurente (agregare, import, export de date, optimizări de structură date);
● Management și mentenanță configurații pe partea de aplicații business;
● Gestionarea tehnică a proiectelor cu partenerii business;
● Suport utilizatori linia 2 (funcție de natura solicitărilor pentru aplicații).
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
● Cunoştințe aprofundate în domeniile MS Office, OS Windows și Linux, Principiile bazelor de date relaționale, Reporting Services, Oracle PL/SQL, Microsoft SQL Server, MySQL.
● Cunoașterea limbilor română (fluent), engleză (nivel minim: însușirea documentației tehnice) și rusă (reprezintă un avantaj);
● Capacitatea de investigare și depanare a problemelor tehnice;
● Capacitatea de analiză, sistematizare și structurare a informației.
● Capacitatea de gândire abstractă si analitica;
● Capacitatea de asimilare a soluțiilor tehnice noi;
● Capacitatea de a lucra atât în echipă cât și individual;
● Abilități de comunicare și autonomie.
Prezintă un avantaj aptitudinile:
● Cunoștințe în domeniul cardurilor bancare și a sistemelor de procesare ale acestora;
● Experiență de colaborare cu sistemele de plăți VISA și MasterCard;
● Experiență Devops;
● Cunoștințe aferente sistemelor Way4;
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la 0228576935 sau 079484979
Beneficiile oferite de bancă:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiții avantajoase angajaților.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Responsabil pentru implementarea și menținerea unei rețele de servere Linux/Windows care rulează mai multe servicii de PROD/UAT/DEV/TEST;
● Responsabil pentru efectuarea actualizărilor de securitate și software la timp;
● Gestionarea sistemelor de echilibrare a încărcării și de fail over care acceptă servicii redundante, de înaltă disponibilitate;
● Implementarea și gestionarea sistemelor de backup, monitorizarea performanței aplicației și a bazei de date;
● Responsabil cu monitorizarea stării de sănătate a sistemelor informaționale cu minimizarea timpilor de nefuncționare și reducerea riscurilor de securitate;
● Proiectarea și întreținerea sistemelor distribuite scalabile, de înaltă performanță;
● Responsabil pentru dezvoltarea și construirea de soluții IT, instalarea și configurarea soluțiilor, implementarea componentelor reutilizabile, traducerea cerințelor tehnice, asistența în toate etapele datelor de testare, efectuarea întreținerii și actualizărilor scripturilor;
● Ajutor la crearea de cerințe și proceduri pentru implementarea întreținerii de rutină;
● Depanarea sistemelor de informații existente pentru erori și rezolvarea acestor erori;
● Îmbunătățirea dezvoltării infrastructurii și a dezvoltării aplicațiilor;
● Construirea și testarea instrumentelor de automatizare pentru sistemele informaționale;
● Dezvoltarea și menținerea soluțiilor pentru administrare operațională, backup sistem / date, recuperare în caz de dezastru și monitorizare a securității / performanței.
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
● Studii tehnice IT;
● Cunoștințe despre hardware și software server/computer;
● Cunoștințe avansate SO Windows/ SO Linux;
● Cunoștințe de protocolul TCP/IP;
● Cunoștințe în configurare și instalare a sistemelor de virtualizare (VMware, Hyper-V);
● Cunoștințe în administrarea DHCP, DNS, Active Directory, GPO and LDAP;
● Cunoașterea instrumentelor din linia de comandă și a scripturilor shell;
● Experiență în utilizarea instrumentelor de monitorizare a sistemelor informaționale;
● Experiență în depanări evenimente, elaborarea scripturilor, automatizări procese;
● Experiență în securizarea componentelor sistemelor de operare;
● Cunoașterea limbii engleze specifice domeniilor tehnice.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la 0228576935 sau 079484979
Beneficiile oferite de bancă:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiții avantajoase angajaților.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Analiza modului în care sunt operate procesele în bancă, sugerând metode pentru îmbunătăţirea proceselor şi practicilor;
● Comunicarea în mod proactiv și colaborarea cu părțile interesate externe și interne pentru a analiza nevoile de informații și cerințele funcționale;
● Livrarea următoarelor artefacte, după cum este necesar: cerințe funcționale, document de cerințe de business, cazuri de utilizare, interfață grafică de utilizator, ecran și proiecte de interfață;
● Obținerea, analiza, documentarea și gestionarea nevoilor, cerințelor și constrângerilor de business și cele tehnice;
● Gestionarea testelor de acceptare a utilizatorilor și documentele de instruire pentru a sprijini şi finaliza proiectul implementat;
● Oferirea suportului post implementare utilizatorilor din cadrul băncii în scopul rezolvării eventualelor disfuncționalități.
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
● Studii superioare în domeniul economic sau tehnologiilor informaționale;
● Experiență de minim 2 ani în domeniul bancar;
● Cunoaşterea limbilor română şi rusă;
● Abilități de a asigura comunicarea cu echipa business și echipa tehnică;
● Abilități de formulare sau redare în formă scrisă a cerințelor business detaliate;
● Abilități excelente de comunicare, prezentare şi structurare a ideii.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 022576935 sau 079484979
Beneficiile oferite de bancă:
● Program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● Apreciem rezultatele prin salariu atractiv şi bonus de performanță;
● Oferim prime colective, de sărbători și ajutoare materiale pentru diverse situații personale;
● Avem grijă de echipa noastră și organizăm cluburi de interes și team building;
● Promovăm produsele băncii şi oferim condiții avantajoase angajaților.
Vei avea următoarele responsabilităţi:
● Organizarea nemijlocită a lucrărilor de construcție, reconstrucție și reparații, executate de antreprenor;
● Executarea obligațiunilor de Responsabil Tehnic Atestat conform prevederilor Codului Practic CP A 05.01-2013;
● Executarea măsurilor, elaborarea releveurilor construcțiilor, devizelor și condițiilor tehnice pentru efectuarea lucrărilor de reconstrucție/reparație (obiecte mici), analiza comparative cu devizele elaborate de antreprenor, aprobarea variantei optimale de către conducerea Băncii și transmiterea spre executare antreprenorilor;
● Pregătirea și organizarea desfășurării tenderelor pentru selectarea organizațiilor de proiectare și construcție, încheierea contractelor de proiectare și construcție a obiectelor incluse în Planul de Dezvoltare al Băncii (caietele de sarcini și proiectele de contract);
● Conlucrarea cu organele și serviciile publice locale pentru primirea condițiilor tehnice la rețelele inginerești;
● Monitorizarea executării obligațiunilor contractuale de către părțile semnatare, utilizării rationale și eficiente a surselor de finanțare.
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
● Studii tehnice superioare (construcții industriale și civile);
● Experiență de muncă în domeniul construcțiilor nu mai puțin de 4 ani;
● Atestare oficială ca responsabil tehnic și diriginte de șantier;
● Cunoștințe din legislația în vigoare ce ține de domeniul construcțiilor;
● Cunoștințe și experiență de lucru cu ArhiCAD și WinCmeta 2000;
● Cunoștințe în domeniul procedurilor de organizare și desfășurare a tenderelor, perfectării și încheierii contractelor de antrepriză;
● Onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință.
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la 022576935 sau 079484979
Beneficiile oferite de Bancă:
Vei avea următoarele responsabilități:
Ești candidatul potrivit dacă ai:
Trimite CV-ul și scrisoarea de intenție:
Beneficiile oferite bancă:
Vei avea următoarele responsabilităţi:
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
Beneficii:
Vei avea următoarele responsabilităţi:
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
Beneficii:
Vei avea următoarele responsabilităţi:
Eşti candidatul potrivit dacă ai:
Trimite CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
Persoanele interesate sunt invitate:
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Cod fiscal 1002600028096, cod TVA 0200577
SWIFT MOLDMD2X
© 2022 BC Moldindconbank S.A.
WebArt Pro
MD-2012, Moldova, Chișinău
str. Armenească, 38
+373 22 576 782 Fax +373 22 279 195