Suntem în căutarea unui coleg pentru funcția Ofițer bancar.
Obiectivul postului este efectuarea operațiunilor la ghișeu (prin numerar) cu persoane fizice/ juridice și promovarea/ vânzarea produselor bancare.
ce vei face:
ce căutăm:
ce beneficii vei avea:
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079484979
Echipa Suport 24/24 este în căutarea unui coleg energic, deschis si comunicabil.
Obiectivul postului este de a oferi suport clienților/ potențialilor clienți ai băncii care apelează la serviciul suport.
ce vei face:
● Vei fi responsabil de informarea clienților despre ofertele, produsele și serviciile băncii;
● Vei oferi suport clienților în utilizarea cardurilor și gestionarea conturilor/cardurilor;
● Vei oferi suport clienților în utilizarea aplicațiilor bancare;
● Vei colabora cu alte echipe din cadrul băncii în vederea oferirii unui răspuns detaliat clienților.
ce căutăm:
● dorință și abilități de învățare și dezvoltare continuă;
● cunoașterea fluentă a limbilor româna și rusă;
● abilitați excelente de comunicare;
● orientare către client;
● abilități de gestionare a situațiilor conflictuale;
● rezistență la stres.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 022576935 sau 079484979
Portaru Doina este în căutarea unui coleg pentru poziția de IVR, Forecaster, Scheduler & budgeting manager
Obiectivul principal al postului este eficientizarea si planificarea strategica a resurselor pe partea de Contact Centru prin crearea, optimizarea și monitorizarea proceselor.
ce vei face:
● Dezvoltarea și administrarea IVR;
● Evaluarea continuă și optimizarea IVR;
●Analiză, forecast și reporting pe activitățile Contact Centru;
●Creare dashboard -uri;
●Crearea și optimizarea graficului de muncă pentru echipele Suport clienți și Telesales;
●Bugetarea resursei.
ce căutăm:
● Studii superioare complete;
● Gândire analitică și structurată;
● Utilizator Excel avansat;
● Cunoașterea SQL constituie un avantaj;
● Productiv și orientat spre rezultat;
● Abilități organizatorice;
● Autonomie, proactivitate și inițiativă;
● Aptitudine de a lucra în echipă și în termene restrânse;
● Capacitate de decizie;
● Flexibilitate.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa Operațiuni IT este în căutarea unui coleg pentru poziția de Administrator de sistem.
Obiectivul postului este de implementare a sistemelor informaționale noi și de mentenanță sistemelor informaționale existente din cadrul Băncii.
ce vei face:
● Vei fi responsabil pentru implementarea și menținerea unei rețele de servere Linux/Windows care rulează mai multe servicii de PROD/UAT/DEV/TEST;
● Vei efectua actualizări de securitate și software la timp;
● Vei dezvolta și construi soluții IT, instala și configura soluții, implementa componentele reutilizabile, traduce cerințele tehnice, oferi asistența în toate etapele datelor de testare, efectua întreținerii și actualizări ale scripturilor;
● Îmbunătăți dezvoltarea infrastructurii și a dezvoltării aplicațiilor;
● Proiecta și întreține sisteme distribuite scalabile, de înaltă performanță.
ce căutăm:
● Studii superioare în domeniul IT;
● Cunoștințe avansate SO Windows/ SO Linux;
● Cunoștințe în administrarea DHCP, DNS, Active Directory, GPO and LDAP;
● Cunoștințe în configurare și instalare a sistemelor de virtualizare (VMware, Hyper-V);
● Experiență în utilizarea instrumentelor de monitorizare a sistemelor informaționale;
● Experiență în depanări evenimente, elaborarea scripturilor, automatizări procese;
● Experiență în securizarea componentelor sistemelor de operare;
● Cunoașterea fluentă a limbii române și ruse, limba engleză specifice domeniilor tehnice
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa prevenirea spălării banilor este în căutarea unui coleg pentru poziția de Ofițer conformitate Monitoring.
Obiectivul postului este monitorizarea tranzacțiilor clienților în scopul aplicării corespunzătoare a actelor normative interne privind prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanțării terorismului, precum și monitorizarea respectării documentelor normative interne menționate de către subdiviziunile Băncii.
ce vei face:
● Monitorizarea zilnică a tranzacţiilor clienţilor Băncii, prin analiza şi prelucrarea alertelor privind tranzacţiile potențial suspecte;
● Analiza eficientei scenariilor de identificare a tranzacţiilor/activităţilor potenţial suspecte şi înaintarea propunerilor pentru ajustarea acestora;
● Investigarea cazurilor care întrunesc careva suspiciuni, cu documentarea rezultatelor și înaintarea propunerilor în privinţa măsurilor necesar de întreprins;
● Perfectarea Rapoartelor interne ce ţin de activitatea de monitorizare;
● Participarea la evaluarea anuală a riscurilor de spălare a banilor şi finanțare a terorismului.
ce căutăm:
● Experienţă în sistemul bancar de minim 2 ani;
● Studii în domeniul economic;
● Cunoașterea și înțelegerea legislației în domeniul prevenirii spălării banilor;
● Capacităţi analitice şi de sinteză;
● Abilități de lucru independent şi în echipă;
● Cunoașterea limbii române, ruse şi a unei limbi străine (preferabil limba engleză);
● Onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa decontări internaționale și operațiuni este în căutarea unui coleg pentru poziția de specialist decontări.
Obiectivul postului este contabilizarea operațiunilor de cumpărarea-vânzarea, reevaluare a VMS, acțiuni și verificarea zilnică a operațiunilor valutare pentru întocmirea corectă a rapoartelor.
ce vei face:
● procesa tranzacțiile băncii și ale clienților băncii cu valorilor mobiliare investiționale și disponibile pentru tranzacționare și vânzare;
● procesa tranzacțiile cu acțiunile și cotele de participare;
● verifica zilnic operațiunile valutare pentru întocmirea corectă a rapoartelor;
● perfecta și prezenta în termenele stabilite a rapoartelor și dărilor de seamă aferente operațiunilor în valută străină destinate spre prezentare Băncii Naționale a Moldovei și Biroului Național de Statistică;
● elabora/ actualiza DNI-uri aferente rapoartelor ce țin de activitatea direcției în domeniul operațiunilor valutare și valorilor mobiliare.
ce căutăm:
● studii superioare în domeniul financiar;
● experiență de lucru în domeniul bancar minim 1 ani;
● cunoașterea fluentă a limbi române și ruse;
● capacitate de comunicare şi ascultare;
● atenție la detalii şi rezistență la stres;
● onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa Departamentului proiecte și organizare este în căutarea unui coleg pentru poziția de manager proiect.
Obiectivul postului este realizarea proiectelor de tehnice şi de organizare din etapa de studiu de oportunitate până la implementare în cadrul băncii.
ce vei face:
● planifica alocarea de resurse pentru proiect și monitoriza utilizarea eficientă a acestora;
● planifica activitățile necesare pentru buna derulare a proiectului și monitoriza realizarea acestora în termenii asumați și la un nivel de calitate acceptat;
●organiza și coordona activitățile în cadrul echipelor de proiect;
●pregăti şi prezinta rapoarte periodice de statut privind implementarea proiectelor;
●îndeplini toate sarcinile asumate de rolul unui manager de proiect, cum ar fi: inițierea, planificarea, gestionarea execuției, monitorizarea și finalizarea, cât și evaluarea post livrare a proiectelor din gestiune;
●asigura ca proiectele din gestiune sunt livrate la timp, în limita domeniului de aplicare, a calității și a bugetului alocat.
ce căutăm:
● studii superioare economice/financiar – bancare/tehnice IT;
● experiență de lucru în domeniul bancar min. 2 ani, în domeniul proiectelor min. 1 an;
● abilități manageriale, analiză și sinteză, capacitate de previziune a evenimentelor, capacitatea de a redacta rapoarte clare și corecte, adaptabilitate, flexibilitate și rezistență la stres;
● cunoașterea limbilor: romane, rusă şi engleză .
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa Direcția Credite este în căutarea unui coleg pentru funcția Manager operațiuni.
Obiectivul postului este asigurarea procesarea corespunzătoare în sisteme informaționale ale Băncii, conform documentelor normative interne a operațiunilor aferente angajamentelor de credit persoane juridice.
ce vei face:
Vei conlucra cu colegii din sucursale în vederea eficientizării și susținerii procesului de creditare a persoanelor juridice, și vei aduce o plus valoare în proces prin asigurarea următoarelor acțiuni:
● procesarea situațiilor financiare și a documentelor privind cunoașterea debitorului în sistemele informaționale ale băncii;
● perfectarea contractelor aferente tranzacției de credit aprobate, inclusiv acordurile adiționale, precum și procesarea acestora în sistemul informațional al băncii;
● procesarea documentelor aferente utilizării după destinație a creditelor acordate;
● conlucrarea cu sucursale în vederea stabilirii nivelului de respectare a condițiilor speciale din contractele de credit.
ce căutăm:
● Experiență în domeniul de creditare persoanelor juridice de minim 1 an;
● Cunoștințe privind procesul de creditare;
● Cunoașterea cadrul normativ intern/extern pe domeniul credite persoane juridice;
● Studii superioare economice/financiare;
● Abilități de operare a PC și instrumentelor MS Office (Excel, Word) la nivel mediu sau avansat.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa Procesare Carduri este în căutarea unui coleg pentru poziția de Administrator de aplicații.
Obiectivul postului este administrarea aplicațiilor Procesare carduri și asigurarea stabilității, fiabilității și performanței acestora, dezvoltarea și optimizarea sistemelor de procesare plaților cu card.
ce vei face:
● Asigura funcționarea aplicațiilor business: configurare și customizare, depanare erori și incidente, executare proceduri tehnice operaționale, corectare date, executare proceduri privilegiate;
● Configura și integra cu aplicații, servicii externe;
● Automatiza procese;
● Monitoriza statutul de executare a procedurilor, sarcinilor programate ale aplicațiilor;
● Executa proceduri manuale recurente (agregare, import, export de date, optimizări de structură date);
● Gestiona tehnic proiectele cu partenerii business;
● Oferi suport utilizatori din linia 2 (funcție de natura solicitărilor pentru aplicații).
ce căutăm:
● Studii superioare în domeniul IT;
● Experiență în domeniul de minim 3 ani;
● Cunoştințe aprofundate a MS Office, OS Windows și Linux, principiilor bazelor de date relaționale, Reporting Services, Oracle PL/SQL, Microsoft SQL Server, MySQL;
● Capacitatea de investigare și depanare a problemelor tehnice;
● Capacitatea de analiză, sistematizare și structurare a informației, gândire abstractă si analitica;
● Capacitatea de asimilare a soluțiilor tehnice noi;
● Cunoștințe în domeniul cardurilor bancare și a sistemelor de procesare ale acestora;
● Experiență de colaborare cu sistemele de plăți VISA și MasterCard;
● Experiență Devops;
● Cunoștințe aferente sistemelor Way4.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa prevenirea spălării banilor este în căutarea unui coleg pentru poziția de Ofițer conformitate Proiecte.
Obiectivul postului este promovarea și asigurarea implementării programului Băncii în domeniul prevenirii şi combaterii spălării banilor şi finanţării terorismului în scopul îmbunătăţirii performanţei.
ce vei face:
● Înaintarea propunerilor de revizuire/optimizare a proceselor în cadrul Băncii ;
● Participarea la gestiunea aplicațiilor specializate în domeniul SBFT şi înaintarea propunerilor în vederea optimizării acestora;
● Elaborarea sarcinilor tehnice cu scopul de a ajusta sistemul informaţional al băncii la cerinţele în vigoare, precum şi în scopul optimizării /automatizării unor procese, testarea sarcinilor tehnice;
● Examinarea noilor produse şi servicii bancare sau a modificărilor esenţiale ale produselor, proceselor şi sistemelor existente în scopul asigurării conformităţii cu normele de prevenire a spălării banilor şi finanţării terorismului şi evaluarea riscurilor aferente SBFT;
● Participarea la gestionarea proiectelor interne (ce ţin de domeniul SBFT), precum şi participarea în cadrul altor proiecte derulate în Bancă;
● Participarea la evaluarea riscurilor de spălare a banilor şi finanțare a terorismului;
● Participarea în activităţile de monitorizare a tranzacţiilor/activităţilor clienţilor.
ce căutăm:
● Experienţă în sistemul bancar de minim 2 ani;
● Studii în domeniul economic;
● Cunoașterea și înțelegerea legislației în domeniul prevenirii spălării banilor;
● Capacităţi analitice şi de sinteză;
● Abilități de lucru independent şi în echipă;
● Cunoașterea limbii române, ruse şi a unei limbi străine (preferabil limba engleză);
● Onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa din cadrul Sucursalei Negruzzi este în căutarea unui coleg pentru poziția de Contabil.
Obiectivul postului este asigurarea înregistrării corecte în evidenţele contabile a întregului spectru de operaţiuni şi respectarea metodologiei contabilităţii. Efectuarea vânzărilor produselor şi serviciilor bancare.
ce vei face:
● înregistra clienţii în Sistemul Informaţional al Băncii conform procedurilor interne ale băncii;
● deschide conturi curente pentru persoanele fizice în baza documentelor confirmative;
● primi documentele de plată de la clienţi, vei controla operativ corectitudinea îndeplinirii acestora conform standardelor şi regulamentelor. Controla operativ situaţia contului (sechestru pe cont, blocarea contului etc.). Controla corectitudinea tuturor rechizitelor, verifica semnăturile şi amprenta ştampilei cu specimenele de semnătură şi introduce informaţa în calculator;
● efectua operaţiuni autorizate pe conturile bancare ale persoanelor juridice în lei conform Regulamentului cu privire la sistemul automatizat de plăţi interbancare şi legislaţiei în vigoare
ce căutăm:
● studii superioare economice;
● experienţă în domeniul bancar de cel puţin 2 ani
● cunoaşterea fluentă a limbilor română și rusă;
● cunoaşterea legislaţiei şi actelor normative în domeniul financiar-bancar şi al evidenţei contabile în vigoare;
● cunoaşterea modului şi normelor de documentare a întregului spectru de operaţiuni financiar-bancare;
● cunoaşterea pachetului MS Office la nivel înalt;
● capacitate de comunicare şi ascultare, atenţie la detalii;
● onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa Infrastructură este în căutarea unui coleg pentru poziția de Data Center Manager.
Obiectivul postului este gestionarea activității Data Centrului și dezvoltarea, optimizarea Infrastructurii IT.
ce vei face:
● Asigura că toate lucrările sunt efectuate la cea mai înaltă calitate, fără impact asupra clienților interni/externi;
● Participa la dezvoltarea planurilor de recuperare în caz de dezastru (erori), asigurarea că acestea sunt în concordanță cu Planul de Continuitate a Activității Corporative;
● Oferi suport în planificarea și dezvoltarea continuă a arhitecturii și infrastructurii tehnice a Consiliului.
● Oferi suportul tehnic a Data Centru, asigura că nivelurile de servicii convenite sunt îndeplinite, toate politicile și procedurile relevante sunt respectate, căutând în același timp mijloace de îmbunătățire continuă;
● Gestiona buget, proiectele și contactele de suport relevante, asigura că prognozele trimestriale sunt terminate în conformitate cu procedurile consiliului de administrație;
● Menține sistemului de management al configurărilor, documenta detaliile tuturor elementelor hardware/software care au fost instalate, eliminate sau modificate, astfel încât înregistrările de management al configurărilor să fie complet actualizate și precise.
ce căutăm:
● Studii superioare în domeniul IT;
● Experiență în domeniul de minim 3 ani;
● Experiență în înțelegerea infrastructurii TI, a sistemelor de operare, a configurărilor și a aplicațiilor TI, cât și a proceselor de servicii utilizate în cadrul organizației;
● Competențe în înțelegerea arhitecturii infrastructurii, a cadrelor și principiilor pe care se bazează rețelele, sistemele, echipamentele și resursele atât pe premise, cât și pe cloud;
● Cunoașterea metodelor și tehnicilor de gestionare a riscurilor, analiza impactului asupra afacerii, contramăsuri și aranjamente de urgență legate de întreruperea gravă a serviciilor IT.;
● Cunoștințe a standardelor corporative, industriale și profesionale, politicile, reglementările și codurile de conduită asociate rolului.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa departamentului corporate este în căutarea unui coleg pentru poziția de analist financiar corporate.
Obiectivul postului este evaluarea situației financiare a debitorului/fidejusorului precum și gestiunea şi monitorizarea continuă a portofoliului produselor expuse riscului de credit și a depozitelor al DCORP. Efectuarea controlului ulterior al dosarelor de credit conform reglementărilor interne ale Băncii.
ce vei face:
● Introduce în sistemul informațional al Băncii a contractelor de credit, gaj, ipotecă, fidejusiune, cesiune, depozit, garanții bancare și acreditive documentare și a acordurilor adiționale aferente;
● Verifica înregistrarea contractelor de gaj/ipotecă la organele abilitate în conformitate cu cerințele și reglementările interne;
● Solicita resurse creditare, exclusiv numai după verificarea expunerii pe grup, limitelor stabilite, existența/lipsa restantelor, acoperirea cu gaj, înregistrarea gajului si altor condiții stabilite pentru acordarea creditului;
● Verifica persoanele aflate în legătură cu debitorul în scopul determinării expunerii grupului de clienți interdependenți aferenți debitorului;
● Aplica măsurile de identificare a beneficiarului efectiv pentru clienți corporate;
● Analiza situația financiară a debitorului și a fidejusorului în conformitate cu reglementările interne;
● Evalua situația financiara a clientului corporate și determinarea rating-ului, conform reglementărilor interne privind clasificarea clienților;
● Monitorizarea creditelor acordate clienților corporate pe întreaga perioadă de derulare.
ce căutăm:
● Studii universitare în domeniul economic;
● Cunoașterea actelor normative ce reglementează activitatea bancară;
● Competente de analiză a situației economice-financiare a întreprinderilor;
● Cunoașterea limbii române, limba rusă (avantaj);
● Cunoașterea calculatorului la nivel de utilizator;
● Abilități de analiză, comunicare și lucru în echipă;
● Onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință și capacitatea de lucru în echipă.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa departamentului Marketing și PR este în căutarea unui coleg pentru poziția de Product Marketing Manager.
Obiectivul postului este să dezvolte strategia optimizării performanței portofoliului de produse bancare, prin intermediul planificării și implementării campaniilor de marketing.
ce vei face:
ce căutăm:
ce beneficii vei avea:
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079484979
Echipa departamentului Marketing și PR este în căutarea unui coleg pentru poziția de Digital Manager.
Obiectivul postului este să dezvolte strategia digital de dezvoltare a băncii, care să includă toate aspectele direcției: online, lucru cu aplicație, web-site, SMM, Influencer Marketing, SEO.
ce vei face:
● Vei dezvolta și vei implementa strategia performanței digitale în baza KPI corporative;
● Vei administra performanta rețelelor de socializare, promovarea campaniilor pe online;
● Vei analiza datele campaniilor și a plasărilor și vei propune soluții optimi, inovative, pentru atingerea scopurilor strategice;
● Vei administra lucru cu agenția de online și / sau părțile terțe;
● Vei integra planul de marketing în spațiul online;
● Vei colabora cu alte departamente la optimizarea aplicației mobile și a paginilor web.
ce căutăm:
● Profesionalism, cunoașterea la nivel înalt al direcției de digital marketing;
● Posesia unei viziuni creative, inovative și out of the box;
● Cunoașterea modului de lucru cu agențiile de online, SMM;
● Cunoașterea SEO și lucru cu google ads;
● Abilitatea de a analiza performanța și de a veni cu soluții de optimizare;
● Capacitatea de a dezvolta un proiect de la început la sfârșit, inclusiv cu participarea agențiilor, dar și a altor departamente;
● Cunoașterea pieței de Influencer Marketing;
● Propunerea unor mecanici cardinal noi pentru banca, care ar face performanța online unică pe piața.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa prevenirea spălării banilor este în căutarea unui coleg pentru poziția de Ofițer conformitate KYC.
Obiectivul postului este monitorizarea şi analiza profilului clienţilor Băncii şi întreprinderea măsurilor necesare în scopul asigurării respectării prevederilor aferente prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului.
ce vei face:
● Monitorizarea şi analiza profilului clienţilor Băncii şi întreprinderea măsurilor necesare în scopul asigurării respectării prevederilor aferente prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului în cazul identificării anumitor neconcordanțe/situații neordinare/nespecifice;
● Coordonarea deciziilor privind inițierea, continuarea sau încetarea relației de afaceri cu clienții cu grad de risc sporit şi cu alte categorii care necesită coordonarea Deciziei;
● Verificarea şi examinarea alertelor aferente clienților care necesită un control suplimentar;
● Monitorizarea si verificarea atribuirii corecte a gradului de risc pentru clienții Băncii, cu întreprinderea măsurilor necesare în cazul identificării unor neconcordanțe ;
● Perfectarea rapoartelor interne ce ţin de activitatea desfăşurată;
● Participarea la evaluarea anuală a riscurilor de spălare a banilor şi finanțare a terorismului.
ce căutăm:
● Experienţă în sistemul bancar de minim 2 ani;
● Studii în domeniul economic;
● Cunoașterea și înțelegerea legislației în domeniul prevenirii spălării banilor;
● Capacităţi analitice şi de sinteză;
● Abilități de lucru independent şi în echipă;
● Cunoașterea limbii române, ruse şi a unei limbi străine (preferabil limba engleză);
● Onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa departamentului Marketing și PR este în căutarea unui coleg pentru poziția de Senior Designer.
Obiectivul postului este să dezvolte și să administreze structura de folosire a tool-urilor de identitate vizuală ale brand-ului .
ce vei face:
ce căutăm:
ce beneficii vei avea:
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079484979
Echipa Telesales este în căutarea unei persoane energice, deschise și comunicabile, care să se alăture echipei. Colegii noștri dețin experiență în vânzări, creditare și sunt orientați către oameni. Vă vor fi mentori buni în crearea unei cariere de succes în vânzări.
Obiectivul echipei este de a păstra și spori baza de clienți prin vânzarea, promovarea serviciilor și produselor băncii clienților existenți și potențiali prin telefon.
ce vei face:
● Vei prezenta, promova și vinde prin telefon produsele și serviciile băncii;
● Vei oferi suport informațional clienților băncii;
● Vei participa la îndeplinirea obiectivelor echipei prin îndeplinirea obiectivelor proprii.
ce căutăm:
● abilități excelente de comunicare, putere de convingere și negociere;
● cunoașterea fluentă a limbilor româna și rusa;
● gândire logică, structurată;
● asimilare rapidă a informației.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Suntem în căutarea unui coleg pentru poziția de Manager relații cu clienții IMM.
Obiectivul postului este asigurarea planului de afaceri, promovarea și vânzarea produselor și serviciilor bancare, precum și asigurarea înregistrării corecte a unor operațiuni în acest sens.
ce vei face:
● promova și vinde produsele și serviciile bancare, în special a produsele de creditare;
● atrage clienții noi ÎMM şi menține relațiile cu clienţii existenţi ÎMM;
● examina cererile de solicitare a produselor expuse şi care nu sunt expuse riscului de credit, inclusiv perfectarea şi prezentarea spre examinare/aprobare a materialelor aferente dosarului clientului;
● verifica corespunderea condițiilor contractuale cu deciziile/ hotărârile privind încheierea tranzacțiilor;
● analiza financiară şi estimarea tranzacţiilor purtătoare de riscuri pentru clienţii ÎMM cu formularea propunerilor aferente pentru alte subdiviziuni şi organe ale bănci;
● perfecta, elabora şi actualiza rapoarte şi note informative interne şi externe ale Băncii în limita atribuţiilor Centrului Regional;
● perfecta contractele de credit şi de gaj aferente facilităţilor de credit ÎMM şi modificărilor la acestea în conformitate cu hotărârile aprobate de către organele competente;
● monitoriza creditele acordate clienţilor ÎMM pe întreaga perioadă de derulare.
ce căutăm:
● studii universitare în domeniul economic;
● experienţă în domeniul bancar de cel puţin 1 an;
● abilități de vânzare şi negociere;
● abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;
● competenţe de analiză a situaţiei economico-financiare a întreprinderilor;
● cunoaşterea actelor normative ce reglementează activitatea bancară;
● cunoaşterea fluentă limbii române şi ruse;
● permis de conducere categoria B cu experienţă de şofat(avantaj).
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa Departamentului Riscuri Bancare este în căutarea unui coleg pentru poziția de specialist control risc.
Obiectivul postului este de a gestiona riscurile operaţionale în cadrul Băncii, proces constituit din etape de identificare, analiză, evaluare şi raportare.
ce vei face:
● contribuţie la dezvoltarea cadrului normativ intern privind riscul operaţional;
● implicare în toate etapele de gestiune a riscului operaţional;
● colectare şi analiză evenimente de risc;
● examinare şi coordonare documente normative interne;
● identificare şi evaluare riscuri aferente produselor şi serviciilor noi;
● efectuare misiuni de control;
● emitere opinii de risc.
ce căutăm:
● experiență în domeniul bancar de minim 2 ani (preferabil contabilitate sau creditare);
● cunoașterea avansată a pachetului Microsoft Office (MS Excel, MS Word);
● gândire critică;
● capacități analitice;
● capacitatea de a expune profesional şi obiectiv punctul de vedere;
● proactivitate şi dorinţa de a lucra în echipa;
● adaptivitate;
● cel mai important – dorinţa de a învăţa şi a se autodezvolta.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Persoanele interesate sunt invitate:
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Cod fiscal 1002600028096, cod TVA 0200577
SWIFT MOLDMD2X
© 2022 BC Moldindconbank S.A.
WebArt Pro
MD-2012, Moldova, Chișinău
str. Armenească, 38
+373 22 576 782 Fax +373 22 279 195