Departamentul audit intern este în căutarea unui coleg pentru poziția de auditor intern.
Obiectivul postului este de a furniza opinii independente cu privire la respectarea cadrului normativ intern și cadrului normativ extern, inclusiv cu privire la eficacitatea și eficiența controalelor interne.
Ce vei face:
● Participa în cadrul misiunilor de audit sistematice derulate în subdiviziunile Băncii, privind verificarea respectării actelor normative în vigoare și documentelor normative interne (DNI), corectitudinii efectuării operațiunilor bancare și reflectării acestora în evidența contabilă etc.;
● Evalua și monitoriza caracterul adecvat și eficient al controlului intern în cadrul Băncii;
● Monitoriza și verifica modulul de implementare a recomandărilor de audit / planurilor de măsuri, în vederea diminuării la un nivel acceptabil a riscurilor identificate.
Ce căutam:
● Studii superioare sau de specialitate în domeniul științelor economice financiare;
● Experiență de muncă continuă în sistemul bancar de minimum 3 ani;
● Cunoașterea actelor normative, care reglementează activitatea bancară;
● Cunoașterea la nivel mediu a MS Excel, MS PowerPoint;
● Cunoașterea limbii române, ruse și engleze;
● Gândire ordonată, tact şi pricepere în munca cu oamenii, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;
● Capacitatea de a comunica oral şi în scris, de a fi în măsură să expună clar şi concis constatările, concluziile şi recomandările;
● Disponibilitate de deplasare în cadrul sucursalelor Băncii.
Ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa Direcției business Premium este în căutarea unui coleg pentru poziția de Manager de Produs.
Obiectivul postului este de a dezvolta și implementa strategii eficiente pentru promovarea produselor si serviciilor destinate segmentului de clienți Premium.
Ce vei face:
● Gestiona proiectele implementate;
● Monitoriza activitățile punctelor de deservire a segmentului Premium în sucursale;
● Asigura efectuarea analizelor de piață periodice în vederea ajustării produselor băncii la nevoile pieței;
● Monitoriza obiectivele de vânzări pe segmentul Premium pentru sucursalele băncii;
● Instrui salariații implicați în deservirea clienților din segmentul Premium.
Ce căutam:
● Studii universitare în domeniul economic;
● Experiență de lucru în domeniul bancar, deservire persoane fizice minim 2 ani;
● Cunoașterea limbilor: română, rusă fluent, engleză – avantaj;
● Abilități de comunicare și lucru în echipă;
● Cunoștințe mediu/avansate în utilizare programelor Excel, Word, Way4, PowerPoint;
● Abilități analitice și de previziune;
● Spirit de echipă și interes în atingerea rezultatului propus.
Ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa direcției dezvoltare și instruire este în căutarea unui coleg pentru poziția de business trainer.
Obiectivul postului este instruirea angajaților conform planului de training și realizarea obiectivelor strategice.
Ce vei face:
● Organiza formările profesionale inițiale/continue în cadrul Băncii;
● Participa la procesul de gestionare a activităților de instruire și livrarea trainingurilor conforma programelor de curs;
● Elabora materiale de training şi acorda asistență responsabililor de program, în elaborarea programelor de studiu și în desfășurarea acestora;
● Participa în realizarea prevederilor Planului anual de instruire a salariaților Băncii;
● Gestiona platforma de HR, la capitolul instruire şi dezvoltare personal;
● Participa la organizarea instruirilor corporative, concursurilor şi altor evenimente.
Ce căutam:
● Studii superioare economice/financiare;
● Experiență de lucru în domeniul bancar minim 1,5 ani, în domeniul creditării va constitui un avantaj;
● Cunoașterea limbilor: română, rusă;
● Persoană organizată şi dornică să se dezvolte continuu;
● Prezentare şi dicție impecabilă;
● Capacitate de ascultare şi transmitere a informației;
Ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa Departamentului conformitate este în căutarea unui coleg pentru poziția de de Ofițer conformitate.
Obiectivul postului este: Evaluarea riscului de conformitate aferent noilor produse/servicii bancare și/sau proiecte/activități/sisteme; Evaluarea impactului oricăror schimbări ale cadrului legal şi de reglementare asupra activităților Băncii.
ce vei face:
● evaluarea impactului oricăror schimbări ale cadrului legal şi de reglementare asupra activităților Băncii și vei consulta subdiviziunile băncii referitor la acțiunile necesare de întreprins;
● examinarea noilor produse/ servicii/ proiecte/ activități/ sisteme ale băncii până la aprobare, în scopul evaluării conformității acestora cu cadrul de reglementare;
● monitorizarea proiectelor de acte normative, supuse consultărilor publice și a principalelor evoluții din domeniul conformității, cu examinarea acestora și conlucrarea, după caz, cu subdiviziunile interesate, în scopul stabilirii și implementării măsurilor de conformare;
● acordarea consultanței subdiviziunilor Băncii în probleme ce țin de conformitate, interpretarea actelor normative, reglementărilor interne;
● participarea la evaluarea anuală a riscului de conformitate în ansamblu pe bancă.
ce căutam:
● Experiență în sistemul bancar de minim 2 ani;
● Studii în domeniul economic sau drept;
● Cunoașterea cadrului normativ și de reglementare în vigoare, necesar exercitării funcției;
● Capacități analitice şi de sinteză;
● Abilități de lucru independent şi în echipă;
● Cunoașterea limbii române și ruse, cunoașterea unei limbi străine (limba engleză) va constitui un avantaj;
● Onestitate, perseverență, responsabilitate, sociabilitate.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Sustenabilitatea pentru noi înseamnă concentrarea Băncii pe trei piloni simultan – performanța de mediu, socială și de guvernanță (ESG). Înțelegerea, măsurarea, raportarea și îmbunătățirea continuă a impactului în toate cele trei dimensiuni contribuie la o mai mare rezistență organizațională, satisfacția părților interesate și competitivitate. ESG este o modalitate de măsurare a valorilor de sustenabilitate, utilizată pentru a descrie transparența, sustenabilitatea și performanța unei companii, care poate sprijini perspectivele de creștere viitoare, atrage și reține talentele, precum și inovarea în continuare a produselor și serviciilor mai puțin dăunătoare.
Echipa Departamentului protecția datelor și ESG este în căutarea unui coleg pentru poziția de Specialist sustenabilitate.
Obiectivul postului este dezvoltarea și promovarea angajamentului Băncii cu privire la aspectele de sustenabilitate și ESG.
ce vei face:
● Contribui la dezvoltarea și implementarea unui plan de acțiune sustenabil în temeiul Strategiei de sustenabiltiate, care să vizeze atât obiectivele pe termen scurt, cât și lung ale Băncii. Veți colabora cu subdiviziunile interne pentru a stabili obiective clare, măsurabile și realizabile în domeniul sustenabilității și ESG la nivel instituțional.
● Coordona planificarea, implementarea și dezvoltarea continuă a strategiei de sustenabiltiate, inclusiv a grupurilor de lucru interne.
● Coordona analiza cuprinzătoare a riscurilor și o evaluare a impactului ESG asupra operațiunilor interne actuale și viitoare.
● Identifica și promova inițiativele de îmbunătățire sustenabilă în toate domeniile de activitate ale Băncii, cum ar fi reducerea consumului de energie, gestionarea eficientă a resurselor și creșterea diversității și incluziunii. Veți colabora cu subdiviziunile relevante pentru a dezvolta și implementa proiecte și programe care să îndeplinească obiectivele Băncii de sustenabilitate și ESG.
● Consultanță și suport departamentelor interne în vederea implementării și integrării practicilor sustenabile și ESG în politicile și procedurile interne.
● Elabora rapoartelor de sustenabilitate, alături de celelalte subdiviziuni ale băncii.
ce căutăm:
● Cunoașterea sectorului bancar și a problemelor sociale și de mediu.
● Înțelegerea principiilor ESG și de implementare a acestora la nivel instituțional.
● Abilități puternice de analiză și redactare a actelor normative și rapoartelor.
● Proactiv, cu spirit de inițiativă: să urmărească și să implementeze noi tendințe ce țin de protecția socială și a mediului, și de implementare a principiilor ESG în procesele/procedurile interne ale Băncii.
● Cunoașterea limbilor română/rusă, engleză.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa Departamentului protecția datelor și ESG este în căutarea unui coleg pentru poziția de Specialist protecția datelor.
Obiectivul postului este dezvoltarea și promovarea angajamentului Băncii cu privire la aspectele de protecție a datelor cu caracter personal.
ce vei face:
● Monitoriza respectarea Legii privind protecția datelor cu caracter personal și a altor acte normative în ceea ce privește protecția datelor cu caracter personal;
● Coordona activitatea de sensibilizare și de formare a personalului implicat în operațiunile de prelucrare și privind procesele de inventariere și monitorizare aferente;
● Informa și consilia angajații care se ocupă de prelucrarea datelor cu privire la obligațiile care le revin în temeiul legislației în vigoare;
● Oferi consiliere la cerere în ceea ce privește evaluarea impactului asupra protecției datelor și monitorizarea funcționării acesteia;
● Oferi consultații și opinii pe aspecte ce țin de protecția datelor.
ce căutăm:
● Cunoașterea sectorului bancar și deținerea cunoștințelor temeinice în domeniul protecției datelor cu caracter personal;
● Studii superioare relevante în domeniul (de ex: juridice). Deținerea unui Certificat privind absolvirea unui curs de DPO va constitui un avantaj;
● Initiativă, atitudine proactivă;
● Cunoașterea limbilor română/rusă, engleză.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa Departamentului secretariat corporativ este în căutarea unui coleg pentru poziția de specialist arhivă electronică.
Obiectivul postului este de a implementa și gestiona arhiva electronică a Băncii.
ce vei face:
● participa la selectarea și achiziționarea sistemului de gestionare a documentelor electronice, elaborarea cerințelor tehnice conform necesităților și obiectivelor Băncii;
● coordona procesul de implementare a sistemului de arhivare electronică;
● dezvolta proceduri pentru gestionarea documentelor electronice, inclusiv regulile privind păstrarea și distrugerea documentelor conform cerințelor legislației în vigoare;
● oferi instruire și suport subdiviziunilor structurale ale Băncii pentru a utiliza sistemul de gestionare a documentelor și arhiva electronică;
● analiza și genera rapoarte periodice privind utilizarea și eficiența sistemului de gestiune a documentelor electronice și arhivă;
● organiza/coordona și monitoriza întocmirea dosarelor și sistematiza documentele în subdiviziunile structurale, conform nomenclatoarelor;
● ține evidența permanentă a dosarelor ce se păstrează în arhiva companiei și a asigura integritatea lor, inclusiv a arhivei electronice.
ce căutăm:
● studii medii sau superioare;
● experiență în utilizarea și administrarea sistemelor de gestionare a documentelor electronice;
● cunoașterea cerințelor legale și reglementărilor privind păstrarea și gestionarea documentelor (în activitatea bancară);
● cunoașterea măsurilor de securitate pentru protejarea documentelor și datelor sensibile;
● abilitate de a analiza documente, pentru a identifica informații cheie;
● abilitate de a comunica eficient în echipă;
● cunoașterea limbii române și ruse – nivel avansat, limba engleză – va fi un avantaj.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa departamentului rețea și canale alternative este în căutarea unui coleg pentru poziția de manager proiecte salariale.
Obiectivul postului este oferirea suportului și monitorizarea centrelor regionale retail / unităților teritoriale, în vederea impulsionării vânzării întregului spectru de produse și servicii oferite de către Bancă atât pentru clienții persoane fizice (Mass-Market și Premium), cât și clienții IMM.
ce vei face:
● Gestiona clienții mari PJ, beneficiari de proiecte salariale în comun cu subdiviziunile Băncii;
● Monitoriza lunar transferurile de salarii în cadrul proiectelor salariale;
● Consulta clienții mari PJ, beneficiari de proiecte salariale, cu privire la orice întrebare în cadrul derulării proiectului salarial, inclusiv și asigurarea înlăturării problemelor apărute;
● Dezvolta relații cu actualii clienți și atragerea potențialilor clienți în comun cu subdiviziunile Băncii cu privire la proiectele salariale;
● Participa la elaborarea liniilor de produse aferente proiectului salarial și cadrului salarial;
● Participa la proiectele de transformare în cadrul optimizării proceselor aferente proiectelor salariale;
● Organiza și gestiona campanii de promovare în sucursale;
ce căutam:
● Studii superioare în economie/finanțe;
● Experiență în domeniul bancar min. 2 ani;
● Cunoașterea limbilor română și rusă nivel avansat, engleza va constitui un avantaj;
● Abilități de comunicare, time-management
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipele sucursalelor băncii sunt în căutarea unui coleg pentru poziția de manager relații cu clienții IMM
Obiectivul postului este de a acorda suport sucursalelor in vederea atragerii si analizei financiare a clienților din categoria IMM
ce vei face:
● promova și vinde produsele și serviciile bancare, în special produsele de creditare
● atragere clienți noi ÎMM şi menține relații cu clienţii existenţi ÎMM
● examina cererile de solicitare a produselor expuse şi care nu sunt expuse riscului de credit, inclusiv perfectarea şi prezentarea spre examinare/aprobare a materialelor aferente dosarului clientului
● verifica corespunderea condițiilor contractuale cu deciziile/ hotărârile privind încheierea tranzacțiilor
● face analiza financiară şi estimarea tranzacţiilor purtătoare de riscuri pentru clienţii ÎMM cu formularea propunerilor aferente pentru alte subdiviziuni şi organe ale băncii
● perfecta, elabora şi actualiza rapoartele şi notele informative interne şi externe ale Băncii în limita atribuţiilor Centrului Regional
● monitoriza creditele acordate clienţilor ÎMM pe întreaga perioadă de derulare.
ce căutam:
● studii universitare în domeniul economic
● experienţă în domeniul bancar de cel puţin 1 an
● abilități de vânzare şi negociere
● abilităţi de comunicare şi lucru în echipă
● competenţe de analiză a situaţiei economico-financiare a întreprinderilor
● cunoaşterea limbii române şi ruse
● permis de conducere categoria B cu experienţă de şofat (avantaj)
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa departamentului operațiuni este în căutarea unui coleg pentru poziția de director adjunct.
Obiectivul postului este coordonarea și planificarea eficientă a activităților departamentului cu accent pe operațiuni financiare precum trezorerie, procesare plăți în valută și monedă națională, organizare și administrare eficientă a fluxului de numerar la nivelul Tezaurului Central.
ce vei face:
● coordona și direcționa activitățile operaționale în conformitate cu reglementările interne și externe pe domeniile de trezorerie, plăţi, flux de numerar;
● propune acțiuni și măsuri de optimizare a proceselor din domeniul operațional al back office-ului (trezorerie, plăți prin virament și gestionarea numerarului) pentru a asigura satisfacția clienților interni și externi;
● defini un set de indicatori de performanță pentru măsurarea eficienței operaționale în cadrul Departamentului Operațiuni;
● participa și/sau coordona proiectele de centralizare a etapelor operaționale în rețeaua de sucursale a băncii și contribuția la dezvoltarea competențelor necesare în aceste procese la nivel central.
ce căutam:
● studii superioare în domeniul economic sau financiar-bancar;
● experiență de min 3 ani în domeniul bancar;
● cunoștințe avansate în procesele operaționale din domeniul back office-ului (trezorerie, plăți prin virament și gestionarea numerarului)
● Capacități de management, organizare și planificare;
● Cunoașterea limbii române, ruse și engleze nivel avansat
● Abilități de gestionare a schimbării și depășire a rezistenței la schimbare.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa departamentului corporate este în căutarea unui coleg pentru poziția de analist financiar corporate.
Obiectivul postului este evaluarea situației financiare a debitorului/fidejusorului precum și gestiunea şi monitorizarea continuă a portofoliului produselor expuse riscului de credit și a depozitelor al DCORP. Efectuarea controlului ulterior al dosarelor de credit conform reglementărilor interne ale Băncii.
ce vei face:
● Introduce în sistemul informațional al Băncii a contractelor de credit, gaj, ipotecă, fidejusiune, cesiune, depozit, garanții bancare și acreditive documentare și a acordurilor adiționale aferente;
● Verifica înregistrarea contractelor de gaj/ipotecă la organele abilitate în conformitate cu cerințele și reglementările interne;
● Solicita resurse creditare, exclusiv numai după verificarea expunerii pe grup, limitelor stabilite, existența/lipsa restantelor, acoperirea cu gaj, înregistrarea gajului si altor condiții stabilite pentru acordarea creditului;
● Verifica persoanele aflate în legătură cu debitorul în scopul determinării expunerii grupului de clienți interdependenți aferenți debitorului;
● Aplica măsurile de identificare a beneficiarului efectiv pentru clienți corporate;
● Analiza situația financiară a debitorului și a fidejusorului în conformitate cu reglementările interne;
● Evalua situația financiara a clientului corporate și determinarea rating-ului, conform reglementărilor interne privind clasificarea clienților;
● Monitorizarea creditelor acordate clienților corporate pe întreaga perioadă de derulare.
ce căutam:
● Studii universitare în domeniul economic;
● Cunoașterea actelor normative ce reglementează activitatea bancară;
● Competente de analiză a situației economice-financiare a întreprinderilor;
● Cunoașterea limbii române, limba rusă (avantaj);
● Cunoașterea calculatorului la nivel de utilizator;
● Abilități de analiză, comunicare și lucru în echipă;
● Onestitate, responsabilitate, sociabilitate, sârguință și capacitatea de lucru în echipă.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa Telesales este în căutarea unei persoane energice, deschise și comunicabile, care să se alăture echipei. Colegii noștri dețin experiență în vânzări, creditare și sunt orientați către oameni. Vă vor fi mentori buni în crearea unei cariere de succes în vânzări.
Obiectivul echipei este de a păstra și spori baza de clienți prin vânzarea, promovarea serviciilor și produselor băncii clienților existenți și potențiali prin telefon.
ce vei face:
● Vei prezenta, promova și vinde prin telefon produsele și serviciile băncii;
● Vei oferi suport informațional clienților băncii;
● Vei participa la îndeplinirea obiectivelor echipei prin îndeplinirea obiectivelor proprii;
ce căutam:
● abilități excelente de comunicare, putere de convingere și negociere;
● cunoașterea fluentă a limbilor româna și rusa;
● gândire logică, structurată;
● asimilare rapidă a informației;
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa departamentului planificare și control este în căutarea unui coleg pentru poziția de manager planificare și analiză.
Obiectivul postului este de a contribui la creșterea eficienței financiare prin planificarea, bugetarea, analiza și interpretarea datelor, construirea modelelor și elaborarea prognozelor.
ce vei face:
● Participa în procesul de planificare strategică şi bugetare a activităţii băncii;
● Dezvolta modele financiare și elabora prognoze;
● Efectua controlul bugetar şi gestiunea bugetelor;
● Participa în dezvoltarea şi automatizarea evidenţei şi raportării manageriale;
● Pregăti analiza profitabilităţii, analizei abaterilor, analizei comparative și trendurilor de piață;
● Analiza rezultatele financiare și operaționale ale băncii şi raporta performanţele;
● Prelucra, structura, armoniza și analiza datele în scopuri decizionale;
● Analiza investițională a proiectelor;
● Oferi suport în elaborarea rapoartelor și automatizarea acestora prin diferite instrumente și forme de vizualizare;
● Perfecționa și dezvolta cadrului normativ intern.
ce căutam:
● studii superioare sau de specialitate în domeniul științelor economice;
● studii de perfecționare sau certificări profesionale în domeniu planificării și analizei financiare (FP&A), evidenţei manageriale (Management Accounting) vor fi un avantaj;
● experienţa de lucru în domeniul financiar de minim 1 an;
● cunoașterea la nivel avansat a MS Excel, MS PowerPoint;
● cunoașterea instrumentelor de lucru cu bazele de date: MS Acces, SQL va fi un avantaj;
● cunoașterea fluentă a limbii române, ruse şi engleze;
● abilități analitice și de previziune.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa instruire, control și experiența clientului este în căutarea unui nou coleg pentru funcția de Coordonator instruire și control.
Obiectivul postului este de a coordona procesul de informare, de a livra și îmbunătăți cunoștințele colegilor din vânzări, serviciul suport clienți si reclamații.
ce vei face:
● Vei fi responsabil de gestionarea informațiilor pentru echipele ce interacționează cu clientul despre oferte, proceduri, produse si serviciile noi;
● Vei crea, edita, actualiza si îmbunătăți informația pe platformele dedicate, analiza eficacitatea materialului publicat;
● Vei organiza si coordona susținerea testelor lunare de cunoștințe;
● Vei evalua si monitoriza calitatea deservirii;
● Vei organiza si livra training-uri si evenimente speciale cu referința la produse, servicii si proceduri;
● Vei pregăti materialul de informare in sesiunile de training si/sau prezentare a procedurilor si serviciilor noi sau actualizate;
● Vei evalua si monitoriza rezultatele programelor de training si calitate, vei aplica schimbări continue in procesul de informare pentru a îmbunătăți cunoștințele colegilor.
ce căutam:
● experiența in vânzări online sau offline;
● cunoașterea fluenta a limbilor romana si rusa, limba engleza la nivel operațional;
● abilitați excelente de comunicare scrisa si verbala;
● abilitați de exprimare corecta (ortografie si punctuație la nivel înalt);
● abilitați de elaborare a unui conținut (training, text, video, prezentare PPT) dinamic si interactiv;
● cunoașterea produselor si serviciilor băncii;
● atenție la detalii, organizat;
● capacitatea de a respecta termenii limita;
● capacitate de colaborare si coordonare transversala.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Echipa recrutare și dezvoltare organizațională este în căutarea unui coleg pentru poziția de HR Generalist.
Obiectivul postului este identificarea celor mai buni candidați pentru a genera rezultate și dezvoltarea băncii.
ce vei face:
● gestiona o gamă largă de activități de resurse umane, inclusiv recrutare și dezvoltare de brand de angajator;
● gestiona aspecte de guvernanță corporativă;
● raporta și analiza indicatorii de recrutare.
ce căutăm:
● cunoașterea limbilor română, rusă, engleză- nivel avansat;<
● experiență de minim 1-2 ani într-un rol de HR Generalist sau similar;
● abilități excelente de comunicare și interacțiune cu oamenii;
● capacitatea de a gestiona sarcini multiple și prioritizarea acestora;
● abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a se adapta la schimbări rapide.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Suntem în căutarea unui coleg pentru funcția Ofițer bancar.
Obiectivul postului este efectuarea operațiunilor la ghișeu (prin numerar) cu persoane fizice/ juridice și promovarea/ vânzarea produselor bancare.
ce vei face:
ce căutăm:
ce beneficii vei avea:
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenţie:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079484979
Echipa Departamentului Riscuri Bancare este în căutarea unui coleg pentru poziția de specialist control risc.
Obiectivul postului este de a gestiona riscurile operaţionale în cadrul Băncii, proces constituit din etape de identificare, analiză, evaluare şi raportare.
ce vei face:
● contribuţie la dezvoltarea cadrului normativ intern privind riscul operaţional;
● implicare în toate etapele de gestiune a riscului operaţional;
● colectare şi analiză evenimente de risc;
● examinare şi coordonare documente normative interne;
● identificare şi evaluare riscuri aferente produselor şi serviciilor noi;
● efectuare misiuni de control;
● emitere opinii de risc.
ce căutăm:
● experiență în domeniul bancar de minim 2 ani (preferabil contabilitate sau creditare);
● cunoașterea avansată a pachetului Microsoft Office (MS Excel, MS Word);
● gândire critică;
● capacități analitice;
● capacitatea de a expune profesional şi obiectiv punctul de vedere;
● proactivitate şi dorinţa de a lucra în echipa;
● adaptivitate;
● cel mai important – dorinţa de a învăţa şi a se autodezvolta.
ce beneficii vei avea:
● program individual de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
● bonus de performanță în dependență de rezultatele tale;
● instruirea continuă pentru dezvoltarea abilităților profesionale și personale;
● participarea la diferite cluburi de interes și team building-uri organizate de către echipa noastră;
● condiții avantajoase la produsele băncii pentru angajați.
Expediază CV-ul şi scrisoarea de intenție:
● e-mail: recrutare@micb.md
● contactează-ne la tel. 079 484 979
Persoanele interesate sunt invitate:
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Cod fiscal 1002600028096, cod TVA 0200577
SWIFT MOLDMD2X
© 2023 BC Moldindconbank S.A.
MD-2012, Moldova, Chișinău
str. Armenească, 38
+373 22 576 782 Fax +373 22 279 195