B.C. „Moldindconbank” S.A. prin aliniere la practicile internaţionale în cadrul acţiunii naţionale „Săptămâna antifraudă”, dă start în perioada 25-29 noiembrie 2013 acţiunilor organizatorice de desfăşurare a evenimentului respectiv.
Banca NU tolerează frauda şi promovează o politică de toleranţă zero faţă de orice tip de fraudă şi mobilizează personalul Băncii, să activeze permanent cu prudenţă, onestitate, demnitate şi să nu facă abuz de poziţia încredinţată. În acest sens mizăm pe suportul şi încrederea DVS.
Stimate client, acordam o atenţie deosebita colaborării cu DVS şi dorim să ne asigurăm că în calitate de Client al Băncii, nu sunteţi expus riscului de fraudă, iar dacă totuşi Vă aflaţi într-o astfel de situaţie, dacă identificaţi o tentativă de fraudă, fie internă sau provenită din surse externe, comunicaţi-ne cât mai repede posibil, utilizând următoarele canalele de comunicare:
• Linia telefonică de încredere - 0 800 11 111
• Cutia Poştală din Sediul Central al Băncii, str. Armenească, 38
• Adresa e-mail:
Va mulţumim pentru încrederea pe care o aveţi în serviciile noastre!