Stimați clienți,
Securitatea datelor și resurselor dvs. financiare sunt o prioritate pentru Moldindconbank.
În ultima perioadă, se denotă scheme de tip PHISHING în Moldova! Infractorii folosesc imaginea întreprinderilor cu reputație bună (Companii Aeriene, servicii poștale, ș.a), atrăgând clienții să participe la concursuri sau promoții false.
Astfel, utilizatorii, prin intermediul rețelelor de socializare și a site-urilor pe care navighează, accesează invitația de a participa la un pretins sondaj realizat de întreprindere, la care respondenții sunt anunțați că au devenit câștigătorii unor premii (bilete avia la preț foarte redus, dispozitive mobile, ș.a).
Această loterie falsă este de fapt un truc de înșelătorie în scopul obținerii de date confidențiale ale cardurilor de plată și a accesului la mijloacele financiare din conturile bancare ale clienților. Astfel, clienții devin victime ale phishing-ului!
Cum vă protejați împotriva Phishing-ului?
De asemenea, înainte de a efectua o plată pe site-uri mai puțin cunoscute, vă recomandăm să acordați o atenție deosebită la următoarele aspecte:
De asemenea, ca o modalitate de protecție contra fraudelor efectuate în internet, vă sugerăm să utilizați metodele suplimentare de securitate oferite de Bancă: fereastra tranzacțională, aplicarea limitelor pentru tranzacțiile efectuate fără prezența fizică a cardului.
Pentru informații suplimentare accesați regulile de utilizare a cardurilor ,pagina utilizarea cardului și/sau contactarea Serviciului Suport Carduri 24/24, tel: (+373) 22 548 940, email: Client_service@micb.md.