icon[801 kb]
Ghid de activare a serviciului 3D-Secure
Căutare pe site:

3D-Secure

.

Serviciul 3D-Secure – cel mai înalt standard de securitate oferit deţinătorilor de carduri Moldindconbank, care presupune autorizarea tranzacţiei cu o parolă unică, generată suplimentar, ori de câte ori se face o plată prin Internet la comercianţii certificaţi la acest serviciu.

Serviciul 3D-Secure este accesibil pe site-urile Web pe care sunt afișate logotipul MasterCard Secure Code pentru sistemul de plăţi MasterCard Worldwide şi Verified by Visa pentru sistemul de plăţi Visa International.


Cum activaţi serviciul 3D-Secure?

Activarea se realizează în momentul efectuării tranzacţiei pe Internet, prin înregistrarea cardului emis pe numele deţinătorului, precum şi prin identificarea suplimentară a deţinătorului de card prin una din următoarele metode:

  • Autentificare SMS – cu parola expediată prin mesaj SMS, la numărul de telefon mobil înregistrat în baza de date a Băncii.
  • Autentificare Mobile – cu parola generată în aplicaţia MICB Mobile-Banking, instalată pe telefonul mobil al deţinătorului cardului.
  • Autentificare ATM – cu parola afişată în lista parolelor de unică folosinţă, generată la orice bancomat Moldindconbank.

Conectarea şi utilizarea serviciului 3D-Secure este disponibilă deţinătorilor de carduri Moldindconbank în mod GRATUIT!

Cum activaţi numărul de telefon?

  • activarea serviciului SMS-Notificare sau
  • apelând la Serviciul Suport Carduri +373 22 54 89 40 (disponibil 24/24).

NOTE:

  • Pentru efectuarea tranzacţiilor pe site-urile care suportă standardul 3D-Secure este obligatorie confirmarea tranzacțiilor cu parola unică generată prin una din metodele de mai sus (SMS/Mobile /ATM).
  • Pentru activarea cu succes a serviciului, asiguraţi-vă că aţi informat Banca cu privire la numărul de telefon mobil la care puteţi primi mesaj SMS cu parola de unică folosinţă.
  • Activarea Serviciului 3D-Secure trebuie efectuată doar de către deţinătorul cardului. În cazul în care clientul nu parcurge cu succes procesul de identificare, banca îşi rezervă dreptul de a refuza activarea serviciului.
  • Deţinătorul cardului trebuie să asigure actualitatea informaţiilor, care vor fi folosite de bancă pentru identificare, în timpul efectuării tranzacţiilor pe Internet.
  • În timpul activării serviciului 3D-Secure, deţinătorul cardului confirmă că a luat cunoştinţă şi este de acord cu Condiţiile de Utilizare a Serviciului 3D-Secure.

BINE DE ŞTIUT!

Cum utilizați 3D-Secure peste hotare?

Dacă Vă aflaţi într-o călătorie peste hotare, iar accesul la numărul personal de telefon este limitat, puteţi efectua tranzacţii pe Internet utilizând 3D-Secure cu ajutorul uneia din următoarele metode de autentificare:

Cum utilizaţi 3D-Secure în siguranţă?

  • Păstraţi cardurile bancare, precum şi datele aferente lor, în aşa mod încât să nu fie accesibile persoanelor terţe.
  • În cazul primirii mesajelor cu parole de unică folosinţă prin SMS, asiguraţi-vă că persoanele terţe nu au acces la ele.
  • În cazul autentificării prin Mobile-Banking, restricţionaţi accesul persoanelor terţe la telefonul mobil, precum şi la aplicaţia mobilă.
  • În cazul autentificării la bancomate, asiguraţi-vă că persoanele terţe nu au acces la lista cu parole de unică folosinţă.

Cum protejaţi datele personale?

  • Protejaţi computerul personal/telefonul mobil cu ajutorul unui software special de securitate, software antivirus, restricţionați accesul persoanelor terţe la dispozitive precum şi alte metode de protecţie a informaţiei.
  • Nu copiaţi sau păstraţi parolele de unică folosinţă în locul în care vor fi disponibile persoanelor terţe.
  • Monitorizaţi regulat tranzacţiile efectuate în extrasele din conturile Dvs. de card.

Cum procedaţi dacă au fost sustrase datele personale?

  • În cazul SMS – necesar de modificat/şters numărul de telefon din baza de date a Băncii prin intermediul serviciului SMS-Notificare la ATM sau apelând la Serviciul Suport Carduri +373 22 54 89 40 (disponibil 24/24).
  • În cazul Mobile – necesar de schimbat parola de acces în aplicaţia mobilă sau să informaţi Serviciul Suport Carduri pentru suspendarea accesului la aplicaţie.
  • În cazul ATM – necesar să generaţi o listă nouă de parole de unică folosinţă sau să anulaţi lista de parole existentă, apelând la Serviciul Suport Carduri.

Cu 3D-Secure plăţile prin Internet sunt în maximă siguranţă!